Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

در ادامه خطبه های نمازجمعه هر شهرستان امده است که مشروح آن ها به شرح زیر است:

خطیب جمعه یاسوج:امروز باید مرگ بر شایعه پراکنان و دروغ گویان سر داده شود

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم خطیب موقت جمعه مرکز استان در خطبه های نماز جمعه یاسوج گفت:دهه کرامت دهه ای پر ازنور و برکت و نورانیت برای امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت احمد بن موسی گفت:این حضرت والامقام همانند پدر بزرگوارشان شجاع و دوست دار امام رضا بود.


امام جمعه موقت شهر یاسوج یکی از راه های سعادت را سیره انبیا و بهره بردن از ان برای زندگی دانست و گفت:سیره انبیا باعث خواهد شد که راه سعادت در زندگی هموار شود.


موسوی اعظم ادامه داد: متاسفانه امروز تعصبات؛ تعصبات دینی و اسلامی نیست و هرکدام به نوعی تعصب سیاسی خود را دنبال میکند که این موضوع نمی تواند برای جامعه اسلامی خوب باشد.


وی تصریح کرد:نه تنها امروز بلکه همه روزها برای مومنان واقعی عید است و ان هم عیدبندگی.


خطیب موقت جمعه یاسوج نماز جمعه را ستونی استوار برای دین دانست و گفت:نماز جمعه باعث صلابت مومنان و نزدیکی بیشتر امت اسلامی به هم دیگر می شود.


موسوی اعظم به اهمیت نماز اول وقت اشاره داشت و گفت:نماز اول وقت یکی از خصایص مومن است.


وی ادامه داد:مرگ برانگلیس و مرگ بر اسرائیل و امریکا از شعارهای حماسی این ملت است و پاک نخواهد شد و امروز باید مرگ بر شایعه پراکنان، دروغ گویان و هم چنین کسانی که به دنبال تضعیف این انقلاب هستند بدهیم.

*************************************

امام جمعه گچساران:تلاش دشمن در جهت تضعیف روحیه دولت و ملت است /مسئولان با تحرک بیشتر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند   حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به میلاد با سعادت ثامن الحج علیه السلام گفت:مقام معظم رهبری نکته ای بیان فرمودندکه این وظیفه ماست که هرچه می توانیم درجهت معرفی اهل بیت علیهم السلام و روشن کردن راه آنها تلاش کنیم.

 

وی افزود:امروز اتحاد زیرچتر ولایت اهل بیت علهیم السلام ضروری است و باید سیره و مشی اهل بیت(ع)را برای مردم تبیین کنیم، یعنی یک حلقه اتحادی بین مردم و ائمه اطهار(ع) ایجاد کنیم چرا که  تنها راه نجات بشریت اهل بیت هستند وبایدتلاش کنیم سبک زندگی خودمان را مشی اهل بیت(ع) قرار دهیم.

 

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم هبری دردیدار با هیات دولت اظهارکرد:رهبری دراین دیدارفرمودند"که شرط اصلی موفقیت در تمامی عرصه ها برخورداری از روحیه قوی ،شجاعت و عزم راسخ است" .دشمن تلاش می کند که روحیه ملت و دولت را تضعیف کنید و به گونه ای القاء کند که مملکت در حال سقوط است و امنیت و آرامشی درکشور وجود ندارد.

 

 حجازی تصریح کرد: هیچکس نه در برون و نه در درون مملکت چنین تصوری نکند، چرا که رئیس اصلی این نظام مولایمان امام زمان (عج)است و این نظام متصل به عرش عظیم الهی است،طبیعی است که دشمنان فتنه و جنایت می کنند و مشکلاتی را بوجود می آورند اما این مملکت بی صاحب نیست.

 

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمنان هر چه جنایت و فتنه انگیزی انجام دهند این مملکت قوی تر خواهد شد و همه مدیران و مسئولان در مقابل مشکلات کشور با تحرک و احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند.

 

وی درادامه با اشاره به هفته حج و زیارت گفت: مکه و مدینه برای همه مسلمانان است و همه مسلمانان نسبت به مدینه و کعبه حق دارند و آن حکومتی که از مفاهیم حج جلوگیری می کند سد عن سبیل الله می کند.

 

حجازی گفت:به حجاج عزیز ایرانی عرض می کنم که وقت عبادت را باید در آنجا نیز غنیمت شمرد و در بحث خرید آب به آسیاب دشمن نریزند و اگر لازم است کالایی بخرند درداخل کشور و از تولیدات خودمان هزینه کنند.

 

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به سیاست های ترامپ افزود:این ابله آمریکایی هر روز خیال می کند که مردم دنیا از آنها خوششان می آید که مردم به درستی متوجه شدند که نه عقلی دارد و نه سیاست می داند،در بحثی هم معامله قرن را مطرح می کند که بیایند و یک حکومت اسمی و سوری برای فلسطینیان تشکیل بدهند اما حاکم صهیونیست ها باشندکه رهبری فرمودند" سیاسیت شیطانی و خبیث معامله قرن هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد."

 

وی درادامه ضمن بیان حدیثی از امام رضاعلیه السلام گفت: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فرمودند" که اوج افتخار من این است که بنده خدا باشم"، امروزه لازم است در محافل دانشگاهی و علمی ما به این نکات توجه شود ،بندگی خداوند ساز وکار و مقدماتی دارد که با تقوا و پرهیز از حرام ها و گناهان باید بندگی خداوند کرد.

 

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به جشن های زیرسایه خورشید افزود: آستان قدس رضوی چندین سال است که کاری بزرگ در سطح جهان را انجام می دهد و خدام رضوی در دهه کرامت به اقصی نقاط کشورمان و 30کشور دنیاعزیمت می کنند.

 

حجازی تصریح کرد:این خدام پرچم مقدس حرم امام رضا علیه السلام را با خودشان حمل می کنند و مردم هم به استقبال می آیند ، تبرک می جویند و متوسل می شوند وشهرمان هم در شب میلاد امام رضاعلیه السلام میزبان خدام حرم رضوی هستند.

 

وی اظهارکرد:چندسالی است که آستان قدس رضوی به دستور مقام معظم رهبری ماموریت پیدا کرده است که مشکلات درحد امکان و نیاز نیازمندان در سطح کشور را بررسی کند،مثلا درهر شهری معیاری را درنظر می گیرند و بعد از خیرین دعوت می کنند که برفرض مشکل حادی در شهر وجود داشته باشد که 75درصد را آستان قدس متقبل می شود و 25درصد را نیزخیرین تقبل می کنند.

 

حجازی افزود:در همین شهر به فقرا و مستمندان رسیدگی خواهد شد و لذا اگر کسی از نزدیکانشان مشکلات حادی دارد می تواند معرفی کنند که دراین خصوص باید همه دست به دست هم بدهیم و مشکلات شهر را حل کنیم.

 

*************************************

 

خطیب جمعه لنده: برخورد قاطع با فساد و مفسدان اقتصادی در دستورکار قوه قضائیه قرارگیرد/دشمن به دنبال بزرگ نمایی مشکلات است

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت گفت: تلاش برای معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی به مردم جامعه باید به درستی تبین و تشریح شود.


وی افزود: سبک زندگی درست باعث می شود انسان با عمل صالح به سعادت دنیا و آخروی خود نزدیک تر شود.


امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: برگزاری اعیاد دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان لنده فرصتی است برای عرض ارادت مردم شهرستان لنده به آقا علی بن موسی الرضا(ع) که لازم است برنامه ریزی های خوبی در این رابطه صورت گیرد.


وی تاکیدکرد: سوم مرداد ۱۳۴۳ سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون توسط دولت پهلوی است که آنها می خواستند با این قانون استعماری برای تضمین منافع آمریکا در این کشور حق وحوش از ایرانیان بگیرند که با واکنش هایی در سطح کشور مواجه شده است.

 

الهی نیا اظهارکرد: به دلیل مشکلات و گرفتاریهای این قانون ننگین امام راحل و جمعی از علمای مبارز اسلام قانون کاپیتولاسیون را ضدموازین شرعی و اسلامی دانسته و با قاطعیت اقدام به افشاگری در خصوص این قانون کردند.


وی افزود: قانون کاپیتولاسیون نیز نقطه عطفی در نهضت اسلامی ایران در مبارزه با رژیم پهلوی به شمار رفت و به واسطه روشنگیری امام راحل در خصوص ماهیت این قانون استعماری مدت ۱۴ سال از ملت دو مانده است.


خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد عصبانیت و نگرانی های آمریکا و رژیم صهیونیستی از چهل سال پیشرفت انقلاب اسلامی هستیم که با روی کار آمدن دولت ترامپ این دشمنی ها چند برابر شده است لذا تحریم ها و تهدیدها نیز به تبع همین پیشرفت اضافه شده است.


وی تاکیدکرد: هشت سال دفاع مقدس فرصتی بود برای ما تا به خودباوری و شعار "ما می توانیم" برسیم و در این سال‌ها نیز دشمن با اجرای تهدیدهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و عملیات گسترده روانی به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران بوده است و لذا کشورهای استعماری از هیچ تلاشی برای سرنگونی ما کوتاهی نکرده و هم اکنون نیز با اجرای قوانینی ساختارشکنانه به دنبال حذف این نظام اسلامی هستند.


امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: امروز موج بیداری اسلامی در کشورهای جهان با تاسی از انقلاب اسلامی باعث شده است تا تمام کشورهای مستعمره و استعماری از ایران اسلامی حساب کتاب ببرند و ایران نیز نقش تعیین کننده ای در بسیاری از معادلات جهانی داشته باشد.

 

الهی نیا اظهارکرد: اما در این راه ملت ما باید همچنان هوشیار باشد چرا که دشمن با بزرگنمایی ضعف ها و مشکلات می‌خواهند ضربه به ایران اسلامی بزنند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: دشمن هر کجا مطالبه به حقی باشد ورود پیدا می‌کنند آن را به آشوب تبدیل می‌کند، عناصر ضد انقلاب را تحریک می‌کنند.


وی خطاب به ملت گفت: ملت شریف ایران باید توصیه های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود.


وی تصریح کرد: همه باید در شرایط کنونی باهمدیگر متحد شوند و برای خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی و پرهیز از تحریف دولت با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات تلاش کنند.


الهی نیا گفت: دولت نیز وظیفه دارد با بررسی مشکلات معیشتی مردم و در دستورکار قرار دادن رفع این مشکلات تلاش کند و کشور را معطل برجام اروپایی‌ها نکند.


رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: مسئولین به میان مردم بروند و مردم را همراه و همگام خود کنند اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و به فکر رفع مشکلات معیشتی مردم باشند.


امام جمعه موقت شهرستان لنده خاطرنشا کرد: اختلاف میان مسئولین کشور یکی از اهداف سیاسی جنگ روانی دشمن است.


وی افزود: برخورد قاطع با فساد و مفسدان اقتصادی به ویژه کارگزارانی که در رأس امور کشور هستند باید در دستور کار قوه قضاییه گیرد.


الهی نیا گفت: باید باور مقام معظم رهبری در خصوص توانمندی دولت برای حل مشکلات باید تبدیل به واقعیت شود.


امام جمعه موقت شهرستان لنده با تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: اداره بهزیستی در کنار معلولان است و به دنبال بررسی مشکلات مردم است ولی کمبود نیروی انسانی این اداره باعث ضعف در خدمات خواهد شد که امید است مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان نسبت به افزایش نیروی انسانی این اداره همت گمارد.


وی تاکیدکرد: یکی دیگر از افتخارات شهرستان لنده موفقیت دو تن از دانش آموزان .کسب مقام اول کشوری در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت کشور است که این موفقیت را به خانواده این دانش آموزان عزیز و اداره آموزش و پرورش تبریک می‌گوییم.

 

خطیب جمعه این هفتهش هرستان لنده در پایان اظهارکرد: یکی از مهمترین مباحث روز امروز جامعه بحث هدایت تحصیلی فرزندان و تشویق والدین برای رشته های فنی و حرفه ای است که باید به درستی صورت گیرد لذا رشته های فنی این حوزه در جامعه بسیار پویا و قابل پیشرفت است.

 

*************************************

خطیب جمعه لیکک: کشور مدیر جهادی و انقلابی می خواهد/دولت برای حل مشکلات اقتصادی خودی نشان دهد


امام جمعه موقت شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با تأسی از آیات و روایات، گفت: بهشت مخصوص کسانی است که از مقام خدا و وعده های عذاب الهی بترسند.


وی خاطر نشان کرد:اگر انسان به مقام خدا ترسی برسد و تقوای الهی پیشه کند نسبت به خانواده و جامعه احساس مسئولیت می کند.


حجت الاسلام مؤمن شاد تصریح کرد:امروز که فضاهای مجازی از مطالب و مباحث ضد اخلاقی پر شده است، وظایف خانواده ها سنگین شده است.


وی افزود:باید با امر به معروف و نهی از منکر ترک راهنمایی و ارشاد کنیم و با عدم سکوت در برابر بی بند و باری و بی حجابی به وظیفه خود عمل کنیم ؛نتیجه آدم تذکرات هر چه باشد، شما به تکلیف خود عمل کرده اید.


امام جمعه موقت شهر لیکک در ادامه گفت:همه مردم در همه سطوح و اقشار راجع به مسئولین آنها نسبت به زیر دستان بازخواست می شوند.


حجت الاسلام مؤمن شاد در ادامه با اشاره به سالروز ولادت شاهچراغ(ع)، افزود:امامزادگان مبلغان خاموش در جامعه هستند که به فرمایش امام راحل باید بقاع این امامزادگان به مراکز فرهنگی تبدیل شوند.

 

وی با تبریک میلاد امام رضا(ع)، تصریح کرد:امام هشتم در جمع مردم نیشابور حدیث سلسله الذهب را قرائت فرمود و شرط ایمن ماندن مردم از عذاب الهی را قبولی اهل بیت عصمت و طهارت عنوان فرمود.


امام جمعه موقت شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز لایه کاپیتولاسیون در زمان پهلوی را ننگین دانست و گفت: طبق این لایحه قوانین قضایی ما هم نمی توانست، با جرائم آمریکایی ها در کشور ما برخورد کند.


حجت الاسلام مؤمن شاد افزود:اما به برکت مجاهدت های امام خمینی(ره) و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، این لایحه به کلی حذف شد.


وی در ادامه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان، گفت:امروز فعالیت های اقتصادی ما نابسامان است و شرط خروج از این شرایط مدیریت جهادی، با انگیزه قوی و هرمی راسخ است.


حجت الاسلام مؤمن شاد تصریح کرد:تذکر دیگر رهبر به دولتمردان این بود که مختلف مذاکره با اروپا نیستیم اما نباید حل مشکلات اقتصادی معطل برجام بماند.


وی گفت:یکی از علل نابسامانی بازار حتی در شهرستان ما، عدم نظارت مسئولان است ؛نباید همه مشکلات را به برجام ربط دهیم.


امام جمعه موقت شهر لیکک ادامه داد:دولت باید خودش را نشان دهد تا مردم لمس کند و مردم احساس نکنند دولت خسته است.


امام جمعه موقت شهر لیکک در پایان گفت: امروز ما مدیر انقلابی و جهادی می خواهیم؛مسئولان باید از مردم فاصله نگیرند و با دیدارهای مردمی مردم را در جریان کارها قرار دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند