Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان- ايرنا- آمريکا در جنگ اقتصادي خود را شکست خورده ملت ايران مي داند و ناکارآمد نشان دولت نظام حربه جديد دشمن از جمله محورهاي سخنان اين هفته امامان جمعه شهرهاي مختلف اين استان در نماز اين هفته جمعه است .

**سيرجان:
امام جمعه سيرجان گفت :آمريکا در جنگ اقتصادي خود را شکست خورده ملت ايران مي داند و با جنگ رواني تبليغات توخالي قصد اختلاف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سيد محمود حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سيرجان افزود: ملت ايران براي حفظ نظام اسلامي و حراست از خون شهيدان همچنان متحد و هماهنگ و با تدبير و تلاش دولتمردان از اين بحران عبور مي کند و به دنيا ثابت خواهند کرد مسير حق هرگز شکست نمي خورد چرا که در 40 سال تهديد و تحريم و جنگ به اقتدار رسيديم.
.ي گفت : دولت و مسئولان نيز بايد با شجاعت و عزم راسخ و تلاش بيشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند و اين نارسايي ها را به برجام گره نزنند و خدمات خود را به مردم ارائه دهند و نظارت خود را بر دستگاههاي اجرايي بيشتر کنند.
امام جمعه سيرجان افزود: براي رسيدن به هدف والا با اين اوضاع اقتصادي بايد دولت ضمن اقدام به کار جهادي ، تغييرات اساسي در تيم اقتصادي خود داشته باشد و اگر نياز است در کابينه هم تغيير ايجاد کند و با مفسدان اقتصادي به طور جدي و ملموس برخورد شود.
7435/
** جيرفت :
امام جمعه جيرفت گفت: بي اعتمادي و نااميدي مردم به نظام سياست دشمن است از اين رو همه مسئولان و مردم هوشيار باشند تا در اين نقشه دشمن گرفتار نشوند.
به گزارش ايرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه جيرفت افزود: دشمن با اعتماد زدايي، ناکارآمد نشان دادن نظام، نااميدي و مشروعيت زدايي از نظام دنبال ترويج نارضايتي بين مردم است تا با اين حربه مردم پشت به نظام مقدس جمهوري اسلامي کنند.
وي ادامه داد: امروز دشمن به بهانه هر تجمع صنفي دنبال بهره برداري سياسي است وگرنه اين مشکلات بلکه بدتر از اين مشکلات در امريکا وجود دارد ولي انعکاس داده نمي شوند.
حجت الاسلام سعادت فر بيان کرد: مديريت نظام مقدس جمهوري اسلامي در مساله عراق، سوريه و يمن در مقابل امريکايي ها و تربيت فرزنداني همچون حاج قاسم سليماني سبب ايجاد دشمني هايي شده است که مردم بايد از نظام خود حمايت کنند.
امام جمعه جيرفت با بيان اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي در حال جنگ است، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام دنبال هستند تا امسال، سال براندازي نظام باشد ولي بدانند همانطور که رهبري فرمودند استخوان هاي آن ها خواهد پوسيد و نظام مقدس جمهوري اسلامي به حرکت رو به رشد خود ادامه خواهد داد.
وي اظهار داشت: وظيفه امروز مردم و مسئولان بنا بر فرمايشات رهبري پيشه کردن صبر و تقوا مي باشد چرا که اين مساله در قرآن کريم هم آمده است.
امام جمعه جيرفت تصريح کرد: پيشه کردن صبر و تقواي الهي يعني سست نشدن، بيرون نرفتن از انقلاب است که بايد مورد توجه همه قرار بگيرد.
خطيب جمعه جيرفت در بخش ديگري از سخنان خود به جايگاه نظام اسلامي در منظومه فکري رهبري اشاره کرد و گفت: در اين طرز تفکرنظام اسلامي مجموعه اي است که اساس آن بر اطلاعت از خداوند پايه گذاري شده است.
وي افزود: اطلاعت فردي و جمعي 2 طرز تفکر است که در زمينه جمعي جامعه به سمت خدامحوري پيش مي رود و اين بخش بسيار حائز اهميت است.
حجت الاسلام رضا سعادت ضمن تبريک ايام ميلاد امام رضا(ع) گفت: فرهنگ سبک زندگي رضوي بايد در جامعه ترويج پيدا کند تا شاهد کاهش مشکلات جامعه باشيم.
7450// 5054/7429
ادامه دارد...
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود