Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: دشمن از طریق فضای مجازی بطور غیر مستقیم و با رنگ و لعاب جدید ایدئولوژی و جوانان ما را هدف قرار داده تا آنها را از فرهنگ اسلامی دور کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عبدالله فاتحی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: دشمن با طراحی یک برنامه، بازی و بهره گیری از فضای مجازی تلاش می کند اخلاق هایی را ترویج دهد که با فرهنگ ما همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنها از طریق همین فضای مجازی و تبلیغات جذاب با انگیزه بهتر درس خواندن یک دانشجو را به سمت مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی می کشانند تا آینده اش را تباه و نابود کنند.
سرهنگ فاتحی یادآور شد: در گذشته یک کامپیوتر بود که در مقابل دیدگان همه خانواده مورد استفاده قرار می گرفت اما امروز فضای مجازی به اتاق خواب نوجوانان و جوانان ما راه یافته و تهدید جدی برای ما محسوب می شود.
وی تنها راه برای مواظبت از جوانان در مقابل تهدید را تقویت جنبه های دینی و آشنا کردن آنان با اصول دین دانست و گفت: دین اسلام سختگیر نیست بلکه با نصیحت و آموزش نوجوانان و جوانان را به راه درست هدایت می کند.
سرهنگ فاتحی در بخش دیگری از سخنان خود به تصادف هفته قبل تانکر حامل سوخت با اتوبوس در شهر سنندج اشاره کرد و افزود: مسئولان در ساعات اولیه حادثه در محل حاضر شدند و این دغدغه و نگرانی آنها را نسبت به مسایل اجتماعی نشان می دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: امدادگران و آتش نشانان هم برای نجات آسیب دیدگان به میان آتش زدند که اقدامی قابل تحسین است.
وی با اشاره به برخی مطالب منتشر شده فضای مجازی و ارائه اطلاعات نادرست از برخی رویدادها و حوادث یادآور شد: رسالت اهل قلم و رسانه ها در این شرایط مهم است و آنها باید در این رابطه شفاف سازی کنند.
سرهنگ فاتحی با بیان اینکه چرا باید کسی که عزیز خود را از دست داده است تحریک شود، افزود: مردم سنندج خادم و خائن را به خوبی تشخیص می دهند.
وی با اشاره به اینکه تصادف سنندج در منطقه برون شهری نبود، اظهار داشت: طبق قانون وسایل نقلیه حامل مواد خطرناک شب هنگام حق تردد در جاده های غیر شهری را ندارند.
سرهنگ فاتحی با باین اینکه این وسایل نقلیه اگر به سامانه های کنترل هوشمند مجهز شوند می توانند از جاده ها عبور کنند، گفت: تصاویری از تانکرهای حامل سوخت منتشر می شود که در طول شب در حال تردد هستند اما به این توجه نمی شود که این خودرو ممکن است خالی باشد یا به سامانه هوشمند مجهز است.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي فضاي مجازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟