Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
تیم های منتخب ۳ سبک شیتوریو‌کن شی کان، شیتوریو اینوئی ها و کاراته سنتی در هشتمین دوره رقابت های کاپ آزاد ترکیه به ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، در اين دوره از پیکارها كه با حضور ۱۰۸۳ شرکت کننده از ۳۲ کشور جهان 22 تا 24 تیر ماه در استانبول برگزار شد، تيم منتخب ايران موفق شد به 1 مدال طلا ، 4 نقره و ۱۸برنز دست يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدايت اين تيم ها را مجید نوروزی، یاسر سعادتی، حسین جعفری، ساسان حسینی منجزی و راحله ارکیان بر عهده داشتند.

سیدرضا خادمیان و سعیدخرمی به عنوان سرپرست تيم مردان و فاطمه میرزاخانی به عنوان سرپرست تيم بانوان بودند.

سیدرضا خادمیان٬ وحید مومنی، مجتبی امیرپناهی، حسین حسینی صادق، سعید خرمی، محمدرضا وظیفه، عزیزاله سندگل، مسعود مصیبی، کوروش گنجی مقدم، زهره حقانی نعمتی و زهرا شیخ امیرلو داوران اعزامي به اين مسابقات بودند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از دیدار استقلال و آلومینیوم اراک بود که حضور یک خانم در زمین جنجال فراوانی به پا کرد و حسین حسینی هم برای حمایت از این خانم با ماموران مستقر در استادیوم جر و بحث کرد. با پایان بازی پیش بینی می‌شد حسینی به کمیته انضباطی احضار شود، اما حسین مرادمند بدون اینکه دلیلی برای احضار وی مطرح شود به فدراسیون فرا خوانده شده است.

دلیل احضار مرادمند مصاحبه وی پس از بازی است، زیرا او تمامی داوران و ارکان کمیته داوران را به باد انتقاد گرفت و به همین دلیل او هم باید برای ادای توضیحات راهی فدراسیون فوتبال شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • حجامت بیمه شد
  • سید حسین حسینی نقره داغ شد!
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی