Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:42:10 GMT

40 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۰۸۰۸

40 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان اعلام کرد: 40 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند و در این راستا حمایت مردم و خیران از طریق انجمن ها و موسسات خیریه ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد رضا پارسی پیش از شروع خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در سخنانی بمناسبت هفته بهزیستی افزود: مردم گیلان هماره خوشنامی خویش را در امور خیریه در تاریخ، با راه اندازی نخستین آسایشگاه سالمندان پیش از کهریزک تهران و احداث پرورشگاه مژدهی رشت در سال 1321 به ثبت رسانده اند و امروز نیز این حمایت ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 37مرکز شبانه روزی در گیلان فعال است گفت: یک هزار و 400کودک بی سرپرست و چهار هزار و 500بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش در استان وجود دارد .
پارسی اضافه کرد: بهزیستی گیلان خدمات گسترده ای در استان دارد و نیازمند حمایت مردم و خیران است و این موضوع بدان معنا نیست که به ما پول بدهند بلکه مردم و خیران از طریق انجمن ها و در قالب موسسات کنار ما باشند.
وی ادامه داد: همچنین این اداره کل در حال اجرای طرحی با دادگستری گیلان در زمینه طلاق است که از طریق آن شش هزار پرونده طلاق برای مشاوره به این اداره کل ارجاع شده است.
پارسی با بیان اینکه مستمری مددجویان تحت پوشش از سال گذشته افزایش یافته و با کمک دکتر نوبخت 13 میلیارد ریال برای آسایشگاه سالمندان رشت هزینه شده ، گفت: اگر چه با وجود این افزایش باز هم مستمری ها ناچیز است، ولی باید توجه داشت فقر و معلولیت ارتباط تنگاتنگی دارند.
بیست و پنجم تیرماه ، روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.
1881/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي مددجويي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان از راه‌اندازی چند فرستنده رادیویی در ایستگاه شهید شهسواری جنوب استان خبر داد و گفت: پوشش‌دهی موج FM در استان ارتقا یافته است. - اخبار استانها -

احمد علیرمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس رادیو در ایران، اظهار داشت: رادیو یک رسانه گرم و در دسترس است که این ویژگی‌ها رادیو را از دیگر رسانه‌های جمعی متمایز کرده است؛ رادیو در حقیقت طی این سال‌ها، رفیق و همدم روزهای تلخ و شیرین مردم زیادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه رادیو از دیرباز مونس مردم بوده است، ادامه داد: سابقه رادیو از تلویزیون بیشتر است و از شگفتی‌های این رسانه این است که با روی کار آمدن دیگر رسانه‌های دیداری از جمله تلویزیون از اهمیت و محبوبیت رادیو در بین مردم کاسته نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس این رادیو بود که با پخش نواهای مختلف فضای جبهه و جنگ را برای مردم ترسیم می‌کرد و نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی به مردم در آن زمان داشت، خاطرنشان کرد: در بحران‌های مختلف و حتی در همین سیل اخیر استان کرمان شاهد اطلاع‌رسانی به موقع رادیو به مردم بودیم.

وی با اشاره به پوشش خوب و مطلوب سیگنال‌های رادیویی در سراسر استان کرمان، بیان کرد: جاهای اندکی در استان کرمان وجود دارد که پوشش رادیو را نداشته باشیم و پوشش سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان بیش از 99 درصد است.

علیرمضانی با بیان اینکه گلایه از عدم دریافت سیگنال‌های رادیویی در استان کرمان خیلی کم است، ادامه داد: با تلاش همکاران ما حتی اگر اشکال فنی هم در فرستاده‌ای ایجاد شود، بلافاصله برای برطرف کردن آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سطح انتظارات مردم بالا رفته و بیشتر مخاطبین ما انتظار دارند که رادیو را از موج FM دریافت کنند، گفت: پوشش FM در جنوب استان کرمان با مشکلاتی مواجه بود که با راه‌اندازی چند فرستنده در ایستگاه شهید شهسواری در حال حاضر پوشش FM در این منطقه خیلی بهتر شده است.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی موج  FM در استان کرمان ارتقا یافته البته ممکن است همچنان گلایه‌مندی‌هایی وجود داشته باشد، افزود: مردم عزیز استان کرمان بدانند که در حد بضاعت تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی آنها گذاشتیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه در سطح برخی از جاده‌های استان کرمان مشکلاتی در دریافت موج FM وجود دارد، بیان کرد: پیگیری کردیم تا مشکل FM جاده‌ای ما در سطح استان نیز حل شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • انس عمومی با ادبیات کهن پارسی؛ یکی از مسیر‌های حفظ حافظه‌ی فرهنگی جامعه
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی