Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع پرداختی‌های استان در صندوق توسعه ملی ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است.

علی رسولیان در جلسه پنجاه و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان، اظهار کرد: سال ۹۶ در مقایسه استان ما با کشور نشان می‌دهد که ما در شاخص افزایش منابع، مصارف، پرداخت تسهیلات و در سرانه تسهیلات نسبت به متوسط کشوری افزایش داشته‌ایم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: یعنی در همه شاخص‌ها ما رشد یک تا ۲ درصد نسبت متوسط کشوری داشتیم، در سال ۹۴ استان ما بیشترین منابع را داشته که دلیل عمده آن وجود موسسات مالی و اعتباری بوده است.  سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: باید بگویم بحران موسسات مالی در پایان سال ۹۴ پدیدار شد و منابع از موسسات مالی و اعتباری به سمت بانک‌ها رفته است. رسولیان عنوان کرد: در سال ۹۶ نسبت به مصارف منابع استان حدود ۰.۴ درصد افزایش داشته ایم که این شاخص خوبی را برای استان رقم زده است. وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، مجموع مصارف ما ۴۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه با سال ۹۶، ۳۵ هزار ۶۳۶ میلیارد تومان مصارف ما بوده است. سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک ها در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۴۹۱۸ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است. رسولیان اضافه کرد: نسبت مصارف به منابع استان در سه ماهه نخست سال جاری ۶۵.۷ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰.۲ درصد بوده که این امر نشان دهند رشد ۰.۶ درصدی بوده است. وی بیان کرد: سهم استان ما در بخش صنعت، کشاورزی، صادرات و مسکن که شاخص های مهم اقتصادی هستند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۶، ۵۶.۸ درصد بوده و در سه ماهه نخست سال جاری به ۵۷.۶ درصد رسیده است که در این بخش نیز شاهد رشد بودیم. سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۸۹ میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد، بهزیستی و مشاغل خانگی پرداخت کرده ایم. رسولیان اضافه کرد: علاوه بر آن تسهیلات ازدواج ما نیز در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه این رقم ۱۸۳ میلیارد تومان بوده است. وی گفت: در صندوق توسعه ملی نیز در سه ماه ابتدایی سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان مجموع پرداختی هایی بوده که در استان اتفاق افتاده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتبارات صندوق توسعه ملی صندوق توسعه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن