Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@11:22:32 GMT

فیلمی با یک امین حیایی متفاوت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۰۸۴۶

فیلمی با یک امین حیایی متفاوت

به گزارش پارس نیوز، 

حمید نعمت الله همواره از جمله کارگردانانی بوده که بازیگران از حضور در کنار وی احساس خوبی داشته و معمولاً کار با وی را متفاوت و موفق می‌دانند.

تجربه نشان داده از همان فیلم بوتیک که اکثراً بهترین بازی "محمدرضا گلزار" در سینما می‌دانند تا فیلم "رگ خواب" که بهترین تجربه "کوروش تهامی" محسوب می‌شود، نعمت الله در بازی گرفتن از بازیگران موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین ساخته حمید نعمت‌الله به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با تصویب شورای صنفی نمایش، بعد از پایان یافتن زمان اکران فیلم "هزارپا" اکران خود را در سینما‌های تهران و شهرستان آغاز خواهد کرد.

فیلم سینمایی "شعله ور" برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و نقد‌های مثبت و منفی فراوانی را با خود به همراه داشت. حمید نعمت‌الله با "شعله ور" در ۶ رشته کاندید دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

فیلمنامه "شعله‌ور" به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

"شعله ور" پنجمین فیلم "حمید نعمت الله" پس از آثاری همچون "رگ خواب"، "بی پولی"، "بوتیک" و "آریش غلیظ" است. نعمت الله طی سال‌های گذشته برای خود امضایی شخصی پیدا کرده و حالا وی جزو یکی از فیلمسازان مطرح سینمای ایران است که سال گذشته با فیلم رگ خواب تحسین بسیاری از منقدین را به همراه داشت.

امین حیایی بازیگر با سابقه سینما که دوران اوج دهه هشتاد خود را پشت سر گذاشته این روز‌ها کمی کم کار شده است. وی امسال با دو فیلم "دارکوب" و "شعله ور" راهی جشنواره فیلم فجر شده است.

از نکات جالب توجه فیلم سینمایی "شعله ور" میتوان به حضور "دارا حیایی" پسر امین حیایی در این فیلم اشاره کرد. وی برای اولین بار در سینما با پدر خود همبازی شده است.

از دیگر اتفاقات مهم فیلم "شعله ور" می‌توان به همکاری دوباره نعمت الله با "هادی مقدم دوست" اشاره کرد. مقدم دوست پیش از این در دو فیلم "بی پولی" و "آرایش غلیظ" در مقام فیلمنامه نویس با نعمت الله همکاری کرده است و این سومین همکاری مشترک این نویسنده با کارگردان شعله ور است.

از دیگر بازیگران شعله ور می‌توان به بازیگری کم کار، اما با کیفیت به نام زهرا حاتمی اشاره کرد. وی پیش از شعله ور در آثاری همچون "در دنیای تو ساعت چند است"، "جهان پهلوان تختی" و "تهران روزگار نو" به ایفای نقش پرداخته است.

عوامل فیلم سینمایی "شعله ور" عبارتند از: نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوینگر: مهدی سعدی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی جشنواره فیلم فجر دیپلم سینمای ایران خواب جشنواره فیلم فیلم سینمایی پدر شعله زهرا فرهنگی هنری جهان دیپلم زهرا سینمای ایران فرهنگی هنری پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است

حسنعلی پیری مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده گفت: شهرستان خدابنده با بیش از پنج هزار کیلومترمربع مساحت، حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۴۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های شمالغرب کشور است و بیش از ۶۹ هزار مشترک برق در تعرفه‌های مختلف دارد.

پیری افزود: حدود ۶۰ درصد از انرژی توزیع شده در این شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع برق خدابنده حدود ۵۹ هزار مشترک خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد که با سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق با ظرفیت ۲۰۷ مگاولت آمپر پست های برق منصوبه، به مردم این منطقه خدمت رسانی می‌کند.

این مسوول در ادامه با اشاره به تبدیل یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف این شهرستان از سیم مسی به کابل خودنگهدار، افزود: با اجرای این طرح و کاهش چشمگیر سرقت از شبکه‌های توزیع، میزان خاموشی ناشی از حوادث نیز بسیار کاهش می‌یابد.

وی افزایش ایمنی و پیشگیری از سرقت انرژی را از دیگر مزایای تبدیل سیم های برق مسی به کابل خود نگهدار بیان کرد و اظهار داشت: این طرح به منظور پیشگیری از فرسودگی شبکه و کاهش تلفات انتقال و توزیع انرژی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • مفاهیم: فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی