Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@15:43:28 GMT

واکنش سهیلا جورکش به خبر مختومه شدن پرونده اش

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۱۰۰۵

واکنش سهیلا جورکش به خبر مختومه شدن پرونده اش

حوادث رکنا: قربانی اسید پاشی ضمن تشریح آخرین وضعیت درمانی خود ، به خبر مختومه شدن پرونده "اسید پاشی اصفهان" واکنش نشان داد و گفت: فردی در مورد پرونده قربانیان اسیدپاشی صحبت کرده و گفته پرونده مختومه شده است اما این فرد وکیل را نمی‌شناسم و پرونده من هم مختومه نشده و طبق روال در حالی پیگیری است.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سهیلا جورکش در مورد آخرین وضعیت درمانی خود اظهار کرد: پس از عملی که روی چشم من انجام شد طبق گفته پزشک Doctor وضعیت به گونه ای است که ممکن است هر روزی که از خواب بیدار می‌شوم بینایی‌ام را از دست بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر روز خدا را شکر می‌کنم که بینایی‌ام را دارم و همه توان من این است که بتوانم این بینایی را نگه دارم و همه دلخوشی من به اندک بینایی چشم چپ است چون چشم راست من کوچک شده و برای آن دیگر کاری نمی‌شود کرد.
وی افزود: ضمن اینکه من هنوز عمل‌هایی زیبایی را هم انجام نداده‌ام و در طی چهار سال بعد از حادثه Incident تنها به دنبال بینایی چشم چپ خودم بودم و در حال حاضر هم با تمام سختی‌ها و رنج‌ها توانسته‌ام مقدار کمی از بینایی چشم چپ را به دست بیاورم. از طرفی حفظ این بینایی هم سخت است و برای آن باید از قطره‌هایی که ساختنی هستند استفاده کنم که این قطره‌ها را با کمک دوستان از آمریکا تهیه و برای من ارسال می‌کنند.
این قربانی اسید پاشی اصفهان در مورد اینکه آیا باز هم برای درمان باید به آمریکا برود یا خیر گفت: من در حال حاضر پلکم باز است و یک عمل پلک دارم و باید آن را انجام بدهم ولی به ایران برگشتم تا مسئله دیه‌ام را پیگیری و آن را دریافت کنم. ضمن اینکه پزشک من گفتهبیش از دوماه نباید بمانم و برای ادامه رود ردرمن باید به آمریکا برگردم. 
جورکش اضافه کرد: رئیس جمهور قبلا نامه‌ای زده بود که به وضعیت دیه من به صورت صد در صد رسیدگی شود. من هم هر روز با این وضعیت چشمم به دکترهای پزشکی قانونی ، دادگاه و استانداری مراجعه کردم و مقامات اصفهان و خانم تاج‌الدین هم وضعیت من را پیگیری کردند اما در نهایت وزارت دادگستری و صندوق خسارت‌های بدنی به دیه من اعتراض کردند و پرونده به دیوان عالی و از آنجا به شعبه 3 ، شعبه هم‌عرض تهران در اصفهان انتقال پیدا کرد. طبق قول‌ها و مساعدت‌هایی که انجام شده ایمان دارم که به من کمک می‌کنند و به دیه من رسیدگی می شود. چون تنها راه حلی که بتوانم بینایی‌ام را نگه دارم همین است.
وی در مورد اینکه آیا تا به حال مبلغی را به عنوان دیه دریافت کرده یا خیر گفت: مبلغ اندکی به صورت علی‌الحساب به من پرداخت شده بود. اما این هفته دادگاه برای رسیدگی به دیه من و اعتراضی که زده شده بود برگزار می‌شود.
جورکش در مورد نحوه پیگیری پرونده‌اش و در واکنش به خبر مختومه شدن پرونده اسیدپاشی اصفهان که روز چهارشنبه اعلام شد، گفت: فردی در مورد پرونده قربانیان اسیدپاشی صحبت کرده و گفته پرونده مختومه شده است اما من وکیلی به نام "عباس علی‌زاده" ندارم و او را نمی‌شناسم و پرونده من هم مختومه نشده و طبق روال در حالی پیگیری است، همان طور که گفتم هفته آینده داگاه مربوط به دیه‌ام برگزار می‌شود. همچنین ایمان دارم که روزی فرد اسیدپاش که چهار سال من را در این رنج قرار داده رسوا خواهد شد. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 5 مرد فامیل به زن شوهر دار!

فوری / بهاره رهنما در رشت زیر تیغ جراحی رفت + عکس

مربی منحرف پسربچه ورزشکار در شیراز کیست؟ + عکس

ایرانی ها شامگاه جمعه 5 مرداد غافلگیر می شوند

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

پسرم خام بود و عروسم سروگوشش می جنبید تا اینکه مچ اش را گرفتم

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت به خواسته امیر تن داد!

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی پزشک Doctor زیبایی حادثه Incident پزشکی اخبار حوادث پرونده اسید پاشی واکنش سهیلا پیگیری عکس فیلم ایران حوادث قتل من ویدیو ها درگیری فروش دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۳۱ فقره پرونده قتل عمد

یزدان فلاح معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه در همایش ملی ستاد صبر کرمانشاه، گفت : حضور فعال صلح‌یاران در افزایش کارآمدی دستگاه قضائی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری نقش اساسی دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۱ فقره پرونده قتل عمد به سازش رسید و فروردین سالجاری ۶ پرونده قتل عمد به سازش رسیده است که دو مورد آن نهایی شده و امروز به صورت نمادین مراسم آن انجام خواهد شد.

رئیس شورای توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه ادامه داد: اهتمام در مشارکت بزرگان و ریش‌سفیدان در حل و فصل دعاوی و نزاع و قتل و حضور حداکثری در مساجد با تشکیل کانون‌های ستاد صبر از جمله محور‌های فعالیت معاونت حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه است.

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این همایش با بیان اینکه سال گذشته ۶۱۰ هزار پرونده وارد دستگاه قضائی استان شده است، اظهار کرد: اگر فرهنگ صلح و سازش در جامعه نهادینه شود، معضل اطاله‌دادرسی و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از رسیدگی‌های قضائی به صورت ملموسی کاهش خواهد یافت.

وی عمل صلح‌یاران را ارزشمند دانست و افزود: تلاش صلح‌یاران در حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش قابل تقدیر است، چراکه نتیجه این زحمات ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا
  • رفع تصرف ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی ساوه
  • حمايت دستگاه قضايی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • چگونه برای کلاس اولی‌ ها نوبت سنجش سلامت بگیریم ؟
  • سازش ۳۱ فقره پرونده قتل عمد
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • فوائد تماشای تلویزیون | چشم‌های‌تان به شما دروغ نمی‌گویند
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی