Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:45:01 GMT

حادثه انفجار خمین دو فوتی و یک مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۱۰۶۸

حادثه انفجار خمین دو فوتی و یک مصدوم داشت

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حادثه انفجار واحد صنعتی خمین دو فوتی و یک مصدوم داشت.

فتح الله حقیقی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی انفجار و آتش سوزی در واحد صنعتی پویان صنعت خمین؛ دو نفر جان باختند و یک نفر دیگر مصدوم که توسط عوامل فوریت های پزشکی جهت درمان به اراک اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آتش سوزی به طور کامل مهار شده است اما برای اطمینان خاطر بیشتر و خنک سازی محوطه ، عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنان در محل حادثه حضور دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: علت این حادثه در دست پیگیری است و تلاش برای ایمن سازی محوطه آتش سوزی ادامه دارد.
حقیقی افزود: بالافاصله پس از وقوع آتش سوزی، تجهیزات و امکانات لازم و نیروهای امدادی و آتش نشانی از اراک به محل حادثه اعزام شدند.
حادثه آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز جاری در واحد تصفیه روغن واقع در شهر صنعتی خمین به وقوع پیوسته است.
سه خودروی آتش نشانی از خمین، 2 خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی توابع خمین و 2 خودرو آتش نشانی از شهرک صنعتی مشغول مهار این آتش سوزی هستند.
این کارخانه بر اثر انفجار دو مخزن نفت دچار حریق شده که شدت آتش سوزی به حدی است که دود و آتش به وضوح از اطراف شهر قابل رویت است.
تاکنون این آتش سوزی مهار نشده و علت آتش سوزی و خسارت های ناشی از آن نیز اعلام نشده است.
شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری خمین در محور خمین به اراک قرار دارد.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث خمين انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس

تین نیوز

کمیل پرناک امروز ۲۷ فروردین ماه، از وقوع حادثه ترافیکی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۳:۴۳ بامداد دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس واژگون گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پرناک افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اربیل و تیم های امدادی از شعب آستارا، تالش و رضوانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور پنج فوتی داشت، عنوان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی، ۱۸ نفر از مصدومین نیز توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و فوتی های حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس