Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:02:35 GMT

کواچ خواهان تعیین وضعیت خامس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۱۶۳۵

کواچ خواهان تعیین وضعیت خامس شد

خبرگزاری میزان- سرمربی جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهان تعیین وضعیت هافبک کلمبیایی این تیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی فصل گذشته به صورت قرضی رئال مادرید را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. در حالی که این بازیکن تحت قرارداد با رئال قرار دارد، مسئولان بایرن در تل هستند تا او را در آلیانس آرنا حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکو کواچ سرمربی جدید باواریایی‌ها خواهان مشخص شدن وضعیت این بازیکن شده و اعلام کرده که اگر قرار است او بماند باید قراردادش از حالت قرضی خارج شود و به قطعی تبدیل شود.

این در حالی است که لوپتگی سرمربی جدید رئال مادرید هم خواهان بازگشت این هافبک کلمبیایی به جمع کهکشانی‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خامس رودریگز بایرن مونیخ رئال مادرید نیکو کواچ لوپتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

سرمربی پیشین آرسنال معتقد است که در بازی امشب باواریایی‌ها و توپچی‌های لندن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که از ماه مِی 2018 در پی جدایی از آرسنال پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم، دیگر هدایت تیمی را بر عهده نگرفت و اکنون به عنوان مدیر بخش توسعه فوتبال در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فعالیت می‌کند، در گفت‌و‌گو با شبکه «بی‌این اسپورتس» درباره پیش‌بینی‌اش از بازی امشب دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم شانس دو تیم برای صعود 50-50 است.

وی افزود: بایرن مونیخ اخیراً در بوندس‌لیگا در خانه خود آسیب‌پذیر بوده است، آنها در یک بازی بسیار مهم به دورتموند باختند، به همین خاطر بخت صد درصدی پیروزی نخواهند بود. با این حال هنوز فکر می‌کنم که آرسنال ممکن است در مقابل بایرن مونیخ متزلزل ظاهر شود.

سرمربی پیشین آرسنال در مواجهه به این پرسش که «آیا این نظر واقعی شما است یا اینکه از روی احساسات خود چنین پیش‌بینی دارید؟»، اظهار داشت: تا حدودی ترکیبی از هر دو.

توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است

ونگر 70 ساله که با آرسنال سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شد، بهترین رکوردش با توپچی‌های لندن در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 06-2005 بازمی‌گردد که موفق شد این تیم را تا فینال پیش ببرد، جایی که 2 بر یک مغلوب بارسلونا شدند و از کسب قهرمانی باز ماندند.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال که بازی رفت‌شان با تساوی 2-2 در لندن همراه شد، از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی