Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علیاری و امیرحسین حسینی فرنگی کاران وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام وهبی امره در ترکیه راه یافتند.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره از صبح امروز (جمعه) در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و نمایندگان ایران در وزن 97 کیلوگرم به روی تشک رفتند.  بر این اساس مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف علیاری در این مرحله الکسی لودیا از کشور گرجستان است. امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

حسینی در این مرحله به مصاف جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس می رود. در صورت برتری نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی، این دو کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی رودرروی هم قرار می گیرند. رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان نیز فردا(شنبه)رقابت های خود را آغاز می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با صعود پنج ملی‌پوش ایران به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد ایران به سکوی قهرمانی آسیا

 

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با تائه مین کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • ۳فینالیست ایرانی در ۵وزن کشتی فرنگی آسیا
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی