Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:35:14 GMT

گل افتتاحیه با علیپور، به یاد شلیک نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۱۷۲۶

گل افتتاحیه با علیپور، به یاد شلیک نوروزی

تیم های پرسپولیس و پدیده در حالی بازی افتتاحیه لیگ هجدهم را برگزار خواهند کرد که پیش از این دیدار در هفته اول را در لیگ پانزدهم تجربه کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هجدهم از هفته آینده آغاز خواهد شد و تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) دیدار افتتاحیه را برگزار می کنند. شاگردان برانکو و گل محمدی در حالی به مصاف هم می روند که پیش از این بازی در هفته اول را در لیگ پانزدهم تجربه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. علی علیپور در دقیقه ۷ روی ارسال مرحوم هادی نوروزی با ضربه سری شیرجه ای اولین  گل فصل تیمش را به ثمر رساند. شاگردان مهاجری در دقایق ۱۳ و ۱۷ توسط یونس شاکری و حسین بادامکی به گل رسیدند اما هنوز نیمه اول به پایان نرسیده بود که نوروزی با شلیکی زیبا از راه دور گل تساوی بخش سرخ ها را به ثمر رساند.


پرسولیسی ها به عنوان قهرمان دو دوره قبل لیگ برتر به میدان خواهند رفت و پدیده هم بعد از اینکه در هفته های پایانی فصل قبل توانست بقاء خود را درلیگ برتر مسجل کنند حالا با یحیی گل محمدی به دنبال روزهای متفاوتی است.

پدیده مشهد پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای امروز بعدازظهر بارش رگباری را پیش‌بینی‌ می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده غالب برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با بیان اینکه برای امروز کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بود و انتظار داریم امروز حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما از فردا، یادآور شد: انتظار داریم از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی، آسمان استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم