Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جدید نفت مسجد سلیمان می گوید: خیلی زود با جو تیم جدید خود آشنا شدم.

طرفداری- یوسف وکیا، در مورد اینکه چرا از فولاد خوزستان جدا شد، گفت:

این برای اولین بار است که در دوران فوتبال حرفه‌ای‌ام، تیم عوض کردم و تا به امروز چنین تجربه‌ای نداشته‌ام. واقعاً وقتی جدا شدم احساس خاصی داشتم، ولی واقعیت این است که الان دوست ندارم در مورد تیمی که 10 سال در آن بازی کردم، صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها از من می‌پرسند که چرا از فولاد رفتم، ولی الان در این زمینه صحبتی ندارم.

به نقل از تسنیم، وی با اشاره به انتخاب نفت مسجدسلیمان تأکید کرد:

من به تیم پرطرفداری پیوستم و از این انتخاب راضی‌ام. ابتدا فکر می‌کردم که جو نفت مسجدسلیمان برای من سخت و سنگین باشد، ولی خیلی زود با بازیکنان صمیمی شدم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

مدافع - هافبک جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز خرسندی از کار کردن با عبدالله ویسی تصریح کرد:

کار کردن با ویسی لذت‌بخش است و خوشحالم که قرار است زیر نظر این مربی بازی کنم. ویسی مثل یک دوست و همبازی با شاگردانش رفتار می‌کند و ارتباط بسیار خوبی بین او و بازیکنان وجود دارد.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسفولاد خوزستانبرچسب‌ها: نفت مسجد سلیمانعبدالله ویسییوسف وکیا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر یوسف وکیا: فعلا نمی خواهم در خصوص جدایی از فولاد صحبت کنم؛ کار کردن با ویسی لذت بخش استوینیسیوس تایید کرد: در رئال مادرید می‌مانم و به تیم دیگری قرض داده نمی‌شومرسمی؛ آندره کاریو به الهلال عربستان پیوستگیشه مطبوعات خارجی؛ جمعه، 20 جولای 2018پیشنهاد وسوسه انگیز چند تیم دسته اولی به ایمان مبعلیرسمی؛ قرارداد سون هیونگ مین با تاتنهام تا سال 2023 تمدید شدوینیسیوس: بهترین تیم دنیا را انتخاب کردم؛ ثابت می‌کنم لایق بازی در رئال مادرید هستمپیراهن شماره 10 لیورپول به سادیو مانه رسیداعضای تیم سپاهان بعد از پایان اردوی ترکیه راهی ایران شدندفرهاد و فرزاد مجیدی در سوگ پدر عزادار شدندفلورنتینو پرز: باور داریم که وینیسیوس به یکی از بهترین‌ها تبدیل خواهد شدخروجی جلسه شفر و فتحی مشخص شد: از صحبت در خصوص برنامه های آینده استقلال تا تمدید قرارداد تیام و جپاروفمارکا: رئال مادرید بار دیگر به جذب مائورو ایکاردی فکر می‌کندطی مراسمی، اسم یوپ هاینکس در موزه اساطیر بایرن مونیخ ثبت شدوضعیت مبهم دروازه بان پارس جنوبی؛ امیدواری کادرفنی جمی ها به حضور رحمان احمدی در دیدار مقابل فولاد خوزستانرودریگو هرناندز، شماره 14 جدید اتلتیکو مادرید (عکس)دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن دیدیه دروگبا به چلسی (2004)کوئن کاستیلس، انتخاب بارسلونا در صورت جدایی یاسپر سیلسنپست کریستیانو رونالدو با کپشن زنده باد یووه، رکورددار تعداد لایک در بین ورزشکاران در تاریخ اینستاگرام شدرضا کرمانشاهی: مدرس کلاس های توجیهی داوری از روسیه بود؛ کلاس در سطح بالایی برگزار شد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوسترسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوستآخرین وضعیت انتقال احتمالی هازارد و کورتوا به رئال مادرید؛ توافق شخصی با کورتوا و جلسه برای توافق با هازاردنکته آماری؛ یوونتوس بالاتر از لیورپول، بیشترین مبلغ را در تابستان 2018 برای برای خرید بازیکن خرج کرده استفوری؛ محرومیت یک ساله میلان از رقابت های اروپایی لغو شد!کل کل احسان علوان زاده و آرمین سهرابیان؛ جنگ سرخابی ها در اینستاگرام (عکس)گران‌‌‌‌‌‌ترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال؛ آلیسون بکر پس از 17 سال جای بوفون را در صدر جدول گرفتمونچی: فروش آلیسون به معنای عدم جاه طلبی رم نیستآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستگفتگوی داغ مسی و بازیکنان آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی با سمپائولیپندار خمارلو: با کلیه خواسته های وحید امیری موافقت کردیم؛ از مصاحبه وکیل او متعجبم!مدیر باشگاه ترابوزان خبر داد: وحید امیری، وینگر پرسپولیس برای حضور در تست های پزشکی ترابوزان به ترکیه سفر کرده استفغانی: هازارد بسیار بااخلاق و به همان اندازه رونالدو مغرور بود؛ اینفانتینو گفت که شما استحقاق بیشتری داشتیدکلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشتکلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشت 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریاز هارالد تا تونی شوماخر؛ رومنیگه، آقای مافیا - 2 ( بخش سوم )فیلم اشپزیچالش عکس کودکی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!

 یوسف اسحاق، خاخام اعظم یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آنچه این رژیم را از دست موشک‌های ایران و راکت‌هایی که از نوار غزه و لبنان پرتاب شد نجات داد، ارتش نبود، بلکه خاخام‌های تورات بودند.

براساس گزارش القدس العربی، وب سایت واللا در این خصوص گفت: این سخنان در یک سخنرانی در جریان درس هفتگی خاخام یوسف اسحاق در قدس اشغالی در شامگاه شنبه بیان شد.

خاخام اعظم در ادامه ادعا‌های خود گفت: ۱۳۰۰۰ موشک به کشور از جمله از ایران پرتاب شد. چه معجزات و شگفتی‌هایی برای ما پیش آمده؟ چرا تشکر از رئیس ستاد، ما به لطف خوانندگان تورات و به لطف مدارس دینی با این موشک‌ها مقابله کردیم.

یوسف اسحاق ادعا کرد: زمانی که دشمنان ما در جنوب و شمال به ما حمله کردند، از تمام این جنگ جان سالم به در بردیم. با تشکر از چه کسی؟ به لطف دانش آموزان یشیوا و خاخام‌های تورات، آنها از همه سربازان و همه مردم اسرائیل محافظت می‌کنند.

 بیش از یک ماه پیش، خاخام اعظم یهودیان سفاردی هنگامی که درباره بحران سربازی حریدیم (یهودیان فوق ارتدکس) و دانش آموزان مدارس مذهبی صحبت کرد، سر و صدایی به پا شد.

اودر آن زمان گفت: اگر ما را مجبور به سربازی کنند، همه به خارج از کشور می‌رویم. بلیط میخریم و میرویم سکولار‌ها باید بفهمند که بدون تورات هیچ موفقیتی برای ارتش وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد