Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهور سوريه به همراه همسرش، روز جمعه با تعدادي از فرزندان شهدا و مجروحين جنگ سوريه که در اردوگاه "أبناء النصر" در روستاي الزينة در شهر مصياف Masyaf (غرب سوريه) حضور داشتند، ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ به نقل از پايگاه اينترنتي النشره؛ «بشار اسد»، رئيس جمهوري سوريه در جمع خانواده‌هاي شهدا و مجروحين جنگ سوريه، با بيان اينکه اوج احساسات ملي‌گرايانه اين است که شخص سلاح در دست گرفته و از کشور خود دفاع کند، تاکيد کرد: اگر تاريخ سوريه روزي درست نوشته شود، به ياد خواهد داشت که هر يک از نيروهاي سوري، نقشه سياسي جهان را تغيير دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شده که با مقاومت ارتش و مردم سوريه، توطئه دشمنان ناکام مانده است.
خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) در گزارشي اعلام کرد: 20 اتوبوس وارد حومه جنوبي قنيطره (جنوب سوريه) شده است تا انتقال تروريست‌ها به استان ادلب در شمال سوريه آغاز شود.
بر اساس توافقي که ميان مسئولان سوري و تروريست‌ها با ميانجي‌گري روسيه حاصل شد، تروريست‌هاي مسلح از استان قنيطره در جنوب به استان ادلب در شمال سوريه انتقال مي‌يابند.
گروه‌هاي تروريستي وابسته به تشکيلات تحريرالشام در حومه قنيطره مستقر بوده و از سوي رژيم صهيونيستي حمايت لجستيکي و اطلاعاتي مي شوند.
استان قنيطره در جنوب سوريه، به لحاظ آن که بخشي از بلندي‌هاي جولان و مرز با سرزمين‌هاي اشغالي است، يکي از مهمترين استان‌هاي سوريه محسوب مي‌شود.
از سوي ديگر به گزارش العالم؛ بيش از 13 هزار پناهجوي سوري مقيم کشورهاي همسايه و 750 هزار آوارۀ داخلي، در نيمه اول سال 2018 به شهرهاي خود در سوريه بازگشتند.139/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان