Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهارستان گفت: بیشترین سهمیه تاکسی در بین خانواده‌های شهید و ایثارگر کشور، به شهرستان بهارستان تعلق گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با وضعیت تخصیص سهمیه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بهارستانی، گفت: درحال حاضر 312 سهمیه تاکسی به خانواده‌های ایثاگر و شهید شهرستان اختصاص داده شده است که بهارستان از این حیث در رتبه اول کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با نحوه تخصیص این سهمیه به خانواده‌های ایثارگر و شهید شهرستان بهارستان، تبیین کرد: این سهمیه‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اتحادیه تاکسیرانی کشور و سهمیه شهرستان بهارستان به این خانواده‌ها داده شده است.

محمدی در ادامه باتاکید بر تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اتحادیه تاکسیرانی کشور، اذعان داشت: ۵ هزار تاکسی در سطح کشور به فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار تعلق گرفته است که از این تعداد، ۳۱۲ تاکسی به شهرستان بهارستان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بهارستان بالاترین میزان سهمیه نسبت به شهرستان‌های سطح کشور را دارا می باشد، تصریح کرد: در طرح مذکور به تمامی واجدین شرایط وام ۲۰ میلیونی قرضه الحسنه تعلق می گیرد و همچنین دستگاه‌های خودرو شامل پژو ۴۰۵، سمند و برلیانس می باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به انعقاد قرارداد با شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو و ایران‌خودرو اشاره کرد و عنوان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت‌های سایپا، پارس خودرو و ایران خودرو برای تهیه سه خودرو پژو و سمند و برلیانس قرارداد منعقد کرده است.

وی درپایان باتوجه به اینکه این بنیاد برای تمامی متقاضیان مبلغی را از صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در نظر گرفته است، افزود: این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد