Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه سنگر با تاکید بر اینکه باید آبروی مفسدان اقتصادی برود تا دیگران جرات چنین خطایی را نداشته باشند، گفت: از قوه قضاییه می خواهیم که در این زمینه دلسوزی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام کمال تجدد، امام جمعه سنگر امروز(۲۹ تیر) در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام، ارباب همه شیعیان و همه ایرانی ها، بیان کرد: حضرت امام رضا علیه السلام به امام جواد علیه السلام نصیحتی دارد که می فرماید«نکند برای اینکه فقرا ترا نبینند از دو در وارد و خارج شوی»، یعنی خودت را در دسترس مستضعفان قرار بده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این فرمایش باید برای ما و همه مسئولین درس باشد و اینطور نباشد که فقط مسولین بگویند این مردم ما را به اینجا رساندند بلکه شعور هم در کنار این باشد چون اگر این مردم نبودند این مسولین هم به این جایگاهی که هستند، نمی رسیدند.

حجت الاسلام تجدد تصریح کرد: تمام هم و غم مسولین باید رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات گرفتاران باشد.

حجت الاسلام تجدد با تاکید بر اینکه چرا ما باید به آنهایی که مفسدین اقتصادی هستند با ترحم نگاه کنیم، خاطر نشان کرد: آنهایی که دین ما را قبول ندارند و کسانی که پول و ثروت این مردم را تاراج می کنند به گونه ای با مفسدان اقتصادی خود برخورد می کنند که دیگران جرات نمی کنند آن اشتباه را تکرار کنند، پس ما چرا نسبت به مفسدان اقتصادی دید ترحم داشته باشیم؟.

وی اضافه کرد: باید آبروی مفسدان اقتصادی برود تا دیگران جرات نداشته باشند چنین خطایی را مرتکب شوند، و از قوه قضاییه می خواهیم که در این زمینه دلسوزی را کنار بگذارند.

حجت الاسلام تجدد یاد آور شد: در زمان امام علی علیه السلام یکی از یاران امام شراب خورد و با توجه به اینکه به امام بسیار نزدیک بود، حضرت فرمودند هشتاد تازیانه به او بزنند، یعنی عدالت رعایت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه چهل سال از این انقلاب می گذرد، باز هم شاهد شرط بندی بر روی گاو بازی در بخش سنگر هستیم و از شهرهای دیگر برای قمار در این بخش جمع می شوند که باعث بدنامی شهر ما  می شوند، گفت: مگر قوه قضاییه و بخشداری ما این را نمی بینند! ما از مسولین نیروی انتظامی خود انتظار داریم با دستور قوه قضائیه و .. این مسایل را جمع کنند.

حجت الاسلام تجدد بیان کرد: سنگر، پشت آل محمد است، و جایگاه قمار بازی و، جای بسته زدن نیست و قوه قضائیه باید قاطعانه برخورد کند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهر سنگر جایی برای این کارهای سخیف و حرام نیست و اگر مسئولین در برخورد با این منکر ،همت کنند ملت هم از مسولین، پشتیبانی خواهند کرد.

حجت الاسلام تجدد اضافه کرد: آنقدر ما قاطعانه با موارد فساد برخورد نکردیم تا اینکه سرانجام پارلمان صهیونیست ها چند روز گذشته تصمیم گرفتند بیت المقدس، اسراییل شود و زبان عربی در بین المقدس از بین برود و کل آن منطقه اسراییل شود.

وی افزود: مگر مسلمان ها مرده اند که بیت المقدس جز اسراییل بشود، ما ضمن محکوم کردن این قضیه از جهان اسلام می خواهیم این قضیه را محکوم کنند و ملت قهرمان ایران هم مصوبه پارلمان اسراییل را محکوم کرده است.

حجت الاسلام تجدد با بیان اینکه کسانی که از مذاکرات دوم دم میزنند یا بی دین هستند و یا غیرت ایرانی ندارند، گفت: چرا در این مملکت اسلامی که رهبرش فریاد می زند که ما نباید در مقابل استکبار جهانی کم بیاوریم و باید ایستادگی کنیم، بعضی ها می گویند بزرگی ما در ارتباط با امریکا است؟.

وی ادامه داد: مشکلات در  کنار آمریکا حل شدنی نیست ، چرا که آنهایی که پیش از ما به استکبار دست دادند وضعیت شان اکنون مشخص است، مثل ۱۰ سالی که آمریکا در عراق و افغانستان بود چه بروز آنها آورده؟ تمام معادن و نفت آنها را به غارت بردند.

وی تصریح کرد: آنقدر برخی از این مستکبرین پررو شده اند که ۳۰۰ نفر که در اروپا هستند برمیگردند به مسولین اسلامی عربستان و مصر... نامه می نویسند که شما این ۳۰۰ آیه ای که در قرآن در باره یهود است را عوض کنید.

حجت الاسلام تجدد اظهار کرد: وقتی ما مسلمانان از هم فاصله گرفته‌ایم کسانی که ۱۷ هزار نفر از مسلمانان را کشته اند خیلی راحت جلسه برگزار می کنند و اعلامیه می‌دهند که ۳۰۰ آیه که در مورد یهودیان را باید مسلمانان از قران حذف کنند.

حجت الاسلام تجدد با اشاره به اینکه چطور این جرات را پیدا کردند که به دو میلیارد انسان با غیرت مسلمان اینجور نامه ها را بنویسند، افزود: با شعیه و سنی کردن در بین ما بازی در آوردند و ما هم از هم فاصله گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم واقعا در برابر اینها بایستیم راهی جز وحدت و محوریت ولایت فقیه و مرجعیت نیست، خاطر نشان کرد: باید مواظب باشیم تا نسل های جدید در مواجهه با این مسایل گمراه نشوند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس دولت اعزام حجاج ترامپ روز دختر حج کاروان سفیران کریمه جشن های دهه کرامت بخش سنگر مفسدان اقتصادی خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست

امروز کوچه‌های و خیابان‌های شهر ایلام و سایر نقاط این استان، غرق در ماتم و عزای پیشوای خود، حضرت امام صادق (ع) بود، کوچه‌ها و معابر و میادین مزین به نام صادق آل محمد (ع) بود، مساجد و تکایا سیاه پوش و رخت عزا بر تن مردمان دیار آلامتو بود، دیاری که گذرگاه زوار اربعین و مردمانش خادم زائران کوی دوست هستند.

مردم شهر ایلام هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی در رثای شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت سوگواری کردند.

در این مراسم که با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام و حرکت از پیاده راه طالقانی در مرکز این شهر به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، علم‌های عزا به نشانه ماتم بر شانه‌های ماتم زده عزاداران بر افراشته بود.

یادواره شهدای محله شهیده ربابه کمالی و محله صفاری با آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید محمد شفیع فیضی زاده شهید تازه تفحص شده بعد از ۴۱ سال،همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و آحاد مردم ولایت مدار ایلام نیز برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نیا و مداحی حجت الاسلام علی حسنی نیز در حال برگزاری است.

همچنین آیین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) و هیات های مذهبی و با شرکت هزاران نفر از مردم در مساجد با نوحه خوانی و مدیحه سرایی طی دیروز و امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)