Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - در شماره‌ی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ می‌خوانید: خبر

سه دهه دوستي من و نمايشگاه كتاب

كافه‌دانتيسم و موج خوشحالي در فضاي مجازي

 

 

خانه فيروزه‌اي

هميشه پاي رسيدن در ميان است

دسته‌ي پروانه‌ها

 

 

شهر فرنگ

تماشاي تجربه‌ها

 

 

جزيره

من و نويسنده، همين الان يك‌هويي!

رو‌كم‌كني‌هاي چشماغي‌ها و كله كفگيري‌ها

شعر تو

جنگل مصنوعي

يك چاي داغ مرا ميهمان مي‌كني؟

در چند و چون ويژگي‌ها و رفتار دوست‌داران نمايشگاه كتاب

 

 

پنجره

پياده خواهم رفت؟

عطر تند، بزنيم يا نزنيم؟

 

 

چشمه‌ها

ژله‌ي سبز

ديدن انيميشن به زبان مادري

رنگ پروانه‌ي خال‌خالي

«سه رباعي براي درخت» و شعر‌هاي ديگر

به اين‌جا بر‌مي‌گرديم

شادي، بازي، بهار

 

 

ايستگاه

موجود فضايي در حاط پشتي

 

 

شعر روي جلد:

خاطرات

مادربزرگ

بگو قصه‌ي كلاغ‌هاي به‌خانه‌نرسيده

چه مي‌شود

وقتي

خانه هنوز هم

بوي قدم‌هايت را مي‌دهد

 

مهسا بابايي، 16 ساله

خبرنگار افتخاري از شهريار

 

 

روي جلد: سي ‌و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران - عكس: محمود اعتمادي/ دوچرخه

در همین زمینه: دوچرخه‌ی شماره‌ ۹۱۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۲۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۲۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۱۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۲۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۹۱۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۱۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۹۰۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۹۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره‌ی ۸۸۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۸۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۷۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۶۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۵۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۲ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۱ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۴۰ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۹ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۸ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۷ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۶ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۵ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۴ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۳ منتشر شد دوچرخه‌ی شماره ۸۳۲ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماه رمضان یکی از پربرکت‌ترین ماه‌های قمری است و خداوند فرموده است که در شب اول ماه رمضان درب‌های آسمان باز می‌شود و حاجات مومنین برآورده می‌شوند. این ماه یک فرصت معنوی برای پاک شدن قلب و روح است و روزه گرفتن در ماه رمضان موجب می‌شود که بیشتر یاد نیازمندان کنیم. خداوند در این ماه سهمی از مال ما را به این افراد اختصاص داده و با نام زکات فطره، در روز عید فطر بر همه مسلمین پرداختن آن را واجب کرده است.

حال سوال اینجاست که چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟ یکی از راهکارهای مناسب برای رسیدن این زکات و یا کفاره به دست نیازمندان، پرداخت آنلاین است. خانه ای بی با فراهم کردن شرایط پرداخت آنلاین کفاره و زکات فطره، در سهولت انجام این کار خداپسندانه نقش مهمی داشته است. در ادامه درمورد کفاره و زکات فطره بیشتر صحبت می‌کنیم.

زکات کفاره

در ماه رمضان روزه گرفته بر تمام مسلمین واجب می‌شود و هر کس به هر دلیلی در این ماه رو نگیرد، با پرداخت هزینه‌ به نیازمندان، که میزان آن را فقها اعلام می‌کنند، این روزه‌خواری جبران می‌شود. زمان پرداخت این کفاره به موقعیت شما بستگی دارد و اگر از سال‌های گذشته نیز زکات نداده دارید، باید هر وقت که توانستید این کفاره را بپردازید.

پرداخت کفاره به خیریه یک زمان مشخص داشته و این جریمه دینی معمولا توسط افرادی که به دلایل مختلف نظیر ببماری، کهولت سن و بارداری قادر نبوده‌اند ماه رمضان را روزه‌داری کنند، باید پرداخت شود. این زکات کفاره را باید قبل از اینکه ماه رمضان به اتمام برسد پپردازید و اگر در این زمینه کوتاهی کردید، تا رمضان آینده فرصت دارید که کفاره خود را پرداخت کنید.

هزینه کفاره ماه مبارک رمضان در سال 1402

معمولا میزان فطریه و کفاره در هر سال متفاوت بوده و بر اساس تورم موجود، تعیین می‌شود. در واقع هزینه کفاره بر اساس قوت غالب که نان و برنج است تعیین می‌شود. این هزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

مبلغ کفاره بر اساس گندم 60000 تومان مبلغ کفاره بر اساس برنج 240000 تومان مبلغ کفاره برای یک روز روزه‌خواری غیر عمد، روزی 12000 تومان مبلغ کفاره برای یک روز روزه‌خواری عمد، روزی 72000 تومان

این هزینه‌ها توسط مراجع تقلید و فقها تعیین می‌شوند و پرداخت آن‌ها بر هر مسلمانی واجب خواهد بود. شما با پرداخت زکات فطره و کفاره روزه نگرفتن، مال خود را حلال کرده و خدا را از خود راضی نگه می‌دارید. تاثیر این امر در دنیا و آخرت قابل مشاهده خواهد بود و از اجر بالایی برخوردار است.

پرداخت کفاره به خیریه و نیازمندان

در دین اسلام رسیدگی به شرایط یتیمان همیشه توصیه شده و برای این کار اجر معنوی زیادی در نظر گرفته شده است. کمک مالی به این افراد علاوه بر ایجاد حس سبکی و آرامش، برکت دادن به زندگی و پاکسازی مال، اجر زیادی داشته و اثرات آن در زندگی دنیوی کاملا مشهود است. در کشور ما مجموعه‌های زیادی فعالیت می‌کنند که با عنوان خیریه، سعی دارند زکات فطریه و کفاره روزه‌داران را به دست نیازمندان برسانند.

خانه ای بی یکی از این مجموعه‌های مردم نهاد است که با فراهم کردن زمینه پرداخت صدقات و زکات فطره و کفاره، به‌صورت آنلاین، به شما این اطمینان را می دهد که کمک‌های مالی شما برای درمان و کمک به بیماران پروانه‌ای و خانواده‌های این بیماران هزینه خواهد شد. شما می‌توانید برای پرداخت آنلاین فطریه خود به سایت این مرکز مراجعه کرده و پس از طی مراحل ذکر شده در سایت وجوهات نقدی خود را پرداخت کرده و از احر و پاداش دنیوی و اخروی بهره‌مند شوید.

روش‌های پرداخت زکات فطره و کفاره به خانه ای بی

همانطور که ذکر شد، خانه ای بی یک موسسه مردم نهاد برای کمک به بیماران پروانه‌ای است که توسط کمک‌های مالی خیرین هزینه‌های این مرکز تامین می‌شود. خانه ای بی برای دریافت کمک‌های خیرین دو روش را پیشنهاد کرده که این دو روش عبارتند از: روش اول پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های امن و مطمئن، روش دوم هم از طریق کارت به کارت به شماره کارت‌هایی که در سایت این موسسه قرار گرفته‌اند.

اگر برای شما نیز این سوال مطرح شده که چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟ روش‌های پرداخت ذکر شده در این مقاله و کمک به بیماران پروانه‌ای مطمئن‌ترین راه برای رسیدن این وجوهات به دست نیازمندان واقعی خواهد بود.

پرداخت کفاره و زکات فطره برای حمایت از بیماران پروانه‌ای

موسسه خیریه ای بی روش پرداخت آنلاین صدقه و فطریه را برای خیرین فراهم کرده است. خیرین گرامی می‌توانند به‌وسیله تمام کارت‌های عضو شتاب و از طریق درگاه پرداخت بانک ملت، پارسیان و ملی، کمک‌های مالی خود را برای درمان و پرداخت کمک معیشتی به بیماران پروانه‌ای واریز نمایند.

همچنین می‌توانید توسط شماره کارت‌های معرفی شده در سایت خانه ای بی، وجوهات نقدی خود را پرداخت کنید. خانه ای بی با هدف کمک به بیماران پروانه‌ای و آگاه سازی افراد درمورد این بیماری نادر، تاسیس شده و در روند درمان مبتلایان به بیماری پروانه‌ای بسیار موثر عمل کرده است.

خانه ای بی

خانه ای بی تنها نهاد حمایتی مردم نهاد در کشور است که در جهت شناسایی بیماران پروانه‌ای و حمایت از این بیماران فعالیت می‌کند. این موسسه در تامین تجهیزات درمانی، مخارج جراحی و کمک‌های معیشتی به خانواده بیماران پروانه‌ای، نیاز به کمک شما خیرین بزرگوار داشته و کمک‌های مالی‌تان را در زمینه‌های ذکر شده هزینه می‌کند. پشتیبانی شما مردم عزیز در ماه رمضان از این موسسه، موجب کاهش رنج بیماران پروانه‌ای مظلوم خواهد شد.

نتیجه‌گیری

مسلمانان برای انجام واجبات دینی ارزش زیادی قائل هستند. پرداخت کفاره نیز یکی از این واجبات دینی است که معمولا توسط موسسات خیریه دریافت و برای کمک به نیازمندان هزینه می‌شود. موسسه ای بی یکی از مراکزی است که هزینه‌های درمان و خرید تجهیزات مورد نیاز بیماران پروانه‌ای را تامین می‌کند و توسط خیرین این کمک‌های مالی واریز می‌شوند.

پرداخت صدقه آنلاین و زکات فطره برای کمک به خانه ای بی امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید از طریق روش‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند، کفاره و زکات فطره خود را به حساب خانه ای بی برای کمک به بیماران پروانه‌ای واریز کنید. ما سعی کردیم با پاسخ به سوال چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟ شما در یاری کردن نیازمندان و افراد تحت حمایت خانه ای بی راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • پژوهشکده‌ای که در خانه اربابی جان گرفت
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بازتاب‌های یک پاسخ مشروع، سرانجام حریم تئاترشهر و خبرهایی از نمایشگاه کتاب
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد