Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دزدی که اقدام به سرقت‌های زنجیره‌ای در استان "جیانگ سو"، یکی از مناطق شرقی چین می‌کرد، به طور تصادفی به دام پلیس افتاد. مأمور پلیسی که برای عیادت یک مریض  مبتلا به بیماری شدید کلیوی به منزلش مراجعه کرده بود، این دزد را شناسایی و دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأمور پلیس که پس از ورود به منزل بیمار از تعداد زیادی کفش برند که در مقابل درب خانه قرار داشت، تعجب کرده بود از او درباره صاحب کفش ها سؤال کرد. این در حالی بود که علیرغم وجود این تعداد کفش گرانقیمت در مقابل درب خانه بیمار به جز مأمور پلیس و بیمار و همسرش فرد دیگری  در آنجا حضور نداشت.

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختانم +فیلم 

هنگامی که بیمار به مأمور گفت تمام کفش‌ها متعلق به پسرش است، او به یاد پرونده‌ای افتاد که تعدادی کفش گرانقیمت از یک رستوران به ارزش 1500 دلار به سرقت رفته بود. اما این تمام ماجرا نبود. با جستجوهای مأمور پلیس در خانه این بیمار، 20 دستگاه تلفن همراه، تعدادی دستکش و کیف پول نیز  پیدا شد.

در ادامه پسر این بیمار توسط مامور پلیس بازداشت شد و حین بازجویی به تمام سرقت‌های خود اعتراف کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات در این خصوص  برای تکمیل  پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دزد فراری تصادفا به دام پلیس افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها چین دزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی