Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرانوردی بانوان کارگر کشور به میزبانی این استان گفت: بانوان اصفهانی در این رقابت ها در جایگاه نخست قرار گرفتند.

علی اصغر صابری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگر کشور بانوان، تیم های اصفهان، تهران و خراسان شمالی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این رقابت ها با حضور 9 تیم از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شد که البته تیم کرمان بعلت رعایت نکردن شرایط عمومی دستور العمل، پذرش نشدند.
صابری درباره نتایج این رقابت ها گفت: در رقابت های انفرادی بالای 30 سال، مقام اول تا سوم به ترتیب به فاطمه سرشتی از تهران، فاطمه نصر اصفهانی از اصفهان و فاطمه محمدی از خراسان رضوی رسید.
وی افزود: در رده سنی زیر 30 سال نیز آرزو حیدری از خراسان شمالی، آرزو شیخی از اصفهان و شکوفه بیستاری از اصفهان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
به گفته رئیس هیات دو و میدانی خراسان شمالی، به منظور تشکیل تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی کارگران در کشور اسپانیا از نفرات برتر این دوره از مسابقات دعوت بعمل‌‌‌ می آید.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو ميداني قهرماني كشور خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در پایان رقابتها: وزن ۶۰ کیلوگرم
۱- مهدی قره قاش، ۲- محمد خسروی، ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک) وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو، ۲- علی محمدی بریمانلو
۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)
وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده، ۲- الیاس پاکدل،۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک) وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده، ۲- علی زحمت‌کش، ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)
وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک، ۲- پوریا مهنانی،۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک) وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو،۲- حامد شاکری
۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک) وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱-علیرضا نیک‌سرشت، ۲- محمدرضا وحدانی،۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک) همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.
نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد