Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:10:52 GMT

جسد ۲ جوان غرق شده در ساحل «چمخاله» لنگرود پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۲۱۵۶

جسد ۲ جوان غرق شده در ساحل «چمخاله» لنگرود پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی‌پور اظهارکرد: روز گذشته شش نفر از نیروهای هلال‌احمر برای پیدا کردند اجساد سه جوان که در ساحل چمخاله (ساحل هفت) غرق شده بودند اعزام شدند.

وی با اشاره به کشف یک جسد در همان ساعات ابتدایی، افزود: تلاش ها برای یافتن دو جسد دیگر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: ۲ نفر دیگر از غرق‌شدگان این حادثه نیز شامگاه پنجشنبه با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر و سایر نیروهای امدادی پیدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4351979

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان لنگرود غرق شدگی مهدی ولی پور هلال احمر گیلان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز مجلس شورای اسلامی یاسوج سانحه تصادف خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خور و بیابانک گفت: عصر روز سه شنبه سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه گزارش و بلافاصله عملیات نجات آغاز شد.

سید موسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار داشت: طی تماس با مرکز عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، سقوط یک جوان ۲۲ ساله در محدوده چشمه ایزد آباد شهر خور از کوه حوالی ساعت ۱۷ امروز _سه شنبه هفتم فروردین_ گزارش شد.

وی افزود: یک تیم عملیاتی ۵ نفره به منطقه مذکور اعزام شد که طی عملیاتی بسیار حساس و سخت به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خوروبیابانک و رئیس اداره ورزش و جوانان، اقدامات امداد و نجات صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: این جوان حادثه دیده به پایین کوه انتقال یافت و تحویل پرسنل اورژانس خوروبیابانک شد.

کد خبر 739493

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مسافران گم شده جنگل‌ تیلا کنار مازندران پیدا شدند
  • مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند (+فیلم)
  • مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند
  • پیدا شدن جسد خانم غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون
  • نجات مردی ۲۷ ساله / رهاسازی خودرومعلق/ واژگونی خودروسمند
  • پیکر شهروند گمشده پیرانشهری پیدا شد +فیلم
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند