Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ظهر امروز همزمان با حضور عشایر غیور استان اردبیل از شهرستان‌های مختلف و با برپایی سیاه‌چادرهای عشایر از دامنه‌های سبلان، آق‌داغ، عشایر ایل‌ شاهسون و ایل‌ شاطرانلو دومین جشنواره عشایری شهرستان خلخال در ییلاق زره مور این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیر خالقی، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این جشنواره با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب عشایر ذخایر و مدافعان اصلی انقلاب هستند؛ بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز طرح‌های در دست مصوب و پیگیری عشایر در اولویت پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه عشایر در تولید و اقتصاد استان و کشور نقش اساسی دارد، اضافه کرد: توجه به این بخش وظیفه ما را در قبال خدمت به این عزایزان بیشتر می‌کند و ما وظیفه خدمت به این قشر مدافع نظام را داریم و انتظار می‌رود با حمایت مسؤولین راه دسترس عشایر به ییلاقات هموار شود.

 پیام دومین جشنواره عشایری خلخال پیام همدلی و تعامل بین مردم و طوایف عشایری در راستای تبادل افکار و توانمندی‌ها بود

در این جشنواره محلی علاوه بر معرفی توانمندی‌ها بیش از 20 غرفه محصولات تولیدی و ارگانیک عشایر، داروهای گیاهی منطقه زره‌مور خلخال، صنایع‌دستی، جاجیم و دستباف‌ها زیراندازهای عشایری، دوغ و ماست محلی و تولیدات منطقه شهرستان خلخال به مدت یک روز در معرض نمایش عموم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره عشایر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان

مدیر صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان از آغاز اجرای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و پیش ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری خبر داد. - اخبار استانها -

کیانوش کازرونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از آغاز مرحله پیش‌ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: در راستای اجرای ماده 21 قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مرحله نخست پیش‌ ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل و دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری آغاز شد.

وی افزود: پیش ثبت‌نام این مادران توسط صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر انجام خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خاطرنشان کرد: در این مرحله همه مادرانی که فرزند سوم و بالاتر از آنها بعد از تاریخ یکم فرودین ماه سال 1396 به دنیا آمده باشند، می‌توانند از طریق سامانه صندوق درخواست خودشان را ثبت کنند.

توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلمورود دادستانی کل کشور به قانون جوانی جمعیت/سقط جنین غیرقانونی و غیرشرعی به صورت سازمان یافته در برخی  استان‌هاواگذاری 70 هزار قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام متقاضیان پس از استعلام از ثبت احوال نهایی خواهد شد، گفت: اولویت ثبت‌نام با مشمولانی است که منطبق با فراخوان شرایط لازم را احراز کرده و زودتر از سایرین برای ثبت‌نام اقدام کرده باشند.

کازرونی تاکید کرد: همه حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده این موضوع تاکید کرد و گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان خواهشمندیم که از همه ظرفیت‌هایشان برای اطلاع‌رسانی گسترده و عمومی این موضوع در مناطق روستایی و عشایری استفاده کنند.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند