Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،خطیب نماز جمعه چیتاب در آغاز خطبه های نماز این هفته، خود وسپس نماز گزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه دعوت کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب رییس جمهور و اعضای محترم را دعوت کردند و در رابطه مسائل و مشکلات امروز کشور توصه های به هیئت دولت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: همیشه در دوره ای که مشکلات در کشور فراوان می شود نقش رهبری چه در زمان امام راحل و چه در زمان مقام معظم رهبری بعنوان ولی فقیه جامعه و بعنوام نائب امام زمان کار گشا بوده است.
وی ادامه داد: عبور از مشکلات کشور با تهیه نقشه راه در قالب اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد،مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خودشان را بدانند و با احساس امنیت و آرامش به اقتصاد و به دولت کمک کنند.
وحدانی فر به مسئله سوم فرمایشات مقام مظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسولان باید ارتباط نزدیک تری با مردم داشته باشند مردم مشکلات را می بینند لمس می کنند متوجه هستند، درک می کنند.
خطیب نماز جمعه چیتاب در بخش دیگری از خطبه ها به ولادت باسعادت امام رضا ع اشاره کردو گفت: بدانید هرکس او را زیارت کند همانند کسی که رسول اکرم را زیارت کرده است.
وی در بخش دیگری از خطبه به فاجعه فراموش نشده منا اشاره کرد و افزود: رژیم ال سعودباید در رابطه با این حادثه مشکوک پاسخ گو باشد.
خطیب نماز جمعه چیتاب در پایان خطبه ها با اشاره به مسله آتش سوزی هفته گذشته در بخش کبگیان گفت: عزیزانی که برای تفریح به کوه می روند و کسانی که به شغل شریف دامداری مشغول هستند باید توجه کنند که در این فصل گرما باید مواظب جنگل ها و مراتع باشند و مسولین محترم باید پیگری و با عوامل این حادثه برخوردکنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه حادثه منا آتش سوزی چیتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم

مذاکرات فشرده میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به منظور رسیدن به توافق آتش بس با میانجیگری قطر و مصر در قاهره در جریان است. به تازگی تل‌آویو طرح صلحی را به حماس پیشنهاد داده که کشور‌های عربی و غربی خواهان پذیرش آن از سوی این جریان شده‌اند. 

به گزارش الجزیره، سهیل الهندی، یکی از مقامات ارشد حماس امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که حماس در بازه زمانی کوتاه پاسخ شفافی به پیشنهاد صلح مطرح شده از سوی دشمن صهیونیست خواهد داد. 

الهندی زمانبندی مشخصی برای پاسخ حماس ارائه نکرد، اما تاکید کرد هر گونه استقرار آتش بس در غزه باید به صورت دائمی باشد. 

یک منبع دیگر فلسطینی که نخواست نامش فاش شود به آسوشیتدپرس گفت: انتظار می‌رود پاسخ به این پیشنهاد طی فردا یا دو روز آینده داده خواهد شد. 

به گفته این منبع، پیشنهاد رژیم اسرائیل به حماس شامل امتیازات واقعی می‌شود. با این حال، خروج کامل نظامیان صهیونیست از نوار غزه همچنان موضوعی است که محل اختلاف میان طرفین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳