Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات ساخته شده در کشورهای جهان بپردازیم.

با لپ‌تاپ خود سلفی‌ بگیرید

همه ما با مونوپاد‌ها آشنا هستیم؛ به کمک این وسیله می‌توان عکس‌های سلفی‌ جذابی را از خود گرفت اما یکی از نواقصی که این وسیله داشت آن بود که برای عکس برداری تنها می‌توانستیم از تلفن‌های همراه استفاده کنیم و لپ‌تاپ و دوربین‌ها عکاسی نقشی در این میان نداشتند اما به تازگی گروهی از جوانان موفق به طراحی مونوپادی‌ شده‌اند که نقش یک پایه را ایفا می‌کند و شما می‌توانید لپ‌تاپ خود را بر روی خود آن قرار دهید و عکس‌های سلفی‌ جذابی را از خود بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورابی که برنامه‌های تلویزیونی را برای شما ذخیره می‌کند

محققان جورابی را طراحی کرده‌اند که برای کمک به شما وارد بازار شده است؛  هنگامی که این جوراب هوشمند را به پا کنید؛ به رایانه‌ شخصی و یا تلویزیون شما متصل می‌شود و اگر در حال دیدن فیلم و یا برنامه تلویزیونی باشید و خوابتان‌ ببرد این جوراب سریعا برنامه متوقف می‌کند تا شما چیزی از روند پخش برنامه را از دست ندهید؛  این جوراب در موقعیت‌های مختلف سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کند و هنگامی که شما خوابتان‌ ببرد، سیگنال‌ها را ذخیره کرده تا دوباره آنها را به شما نشان بدهد.

فندک هوشمندی که به ترک سیگار شما کمک می‌کند

برای ترک دادن افراد سیگاری، فندکی‌ هوشمند طراحی شده است که روز شمار روزهایی که سیگار نکشیده‌اید بر روی آن نشان داده می‌شود و یا به شما اعلام می‌کند که آخرین زمانی که در روز سیگار کشیده‌اید،چه ساعتی بوده است، همچنین می‌توانید به آن برنامه‌ای خاص دهید تا تنها چند بار در روز روشن شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس