Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@13:15:54 GMT

گرامیداشت دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۲۶۲۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، حجت الاسلام رشادی امام جمعه پارس آباد، علت دشمنی استکبار و در راس آنها اسراییل و امریکا با اسلام را مخالفت آنها با ماهیت و ذات دین اسلام عنوان کرد و افزود: هیچ یک از دشمنان اسلام موفق به نابودی این دین نخواهند شد چرا که صاحب اصلی دین اسلام، خداوند تبارک و تعالی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با اشاره به فرا رسیدن 6مرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به گرمی که بنام روز گرمی نامگذاری شده است اظهار داشت: روز گرمی بهانه ای برای معرفی داشته ها، ظرفیت ها و قابلیت های منطقه است.


حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد به طرح تأثیر قطعی معدل دوره متوسطه در پذیرش دانشجو اشاره کرد و افزود این طرح اشکالات فراوانی دارد که انتظار می رود مجلس و دستگاه های نظارتی با ورود به موقع برای برطرف کردن ایرادات آن تلاش کنند .


حجت الاسلام قارداشپور امام جمعه موقت خلخال ضمن اشاره به هفته بهزیستی بر لزوم توجه جامعه در کمک رسانی به معلولین و سازمان بهزیستی تاکید کرد و همچنین موفقیت جبهه مردمی یمن و پیروزی اخیر رزمندگان سوریه را تبریک گفت.


حجت الاسلام نعمتی امام جمعه هشجین از دولت و مردم خواست تا فرامین مقام معظم رهبری را در جهت توسعه اقتصادی سرلوحه کار خودشان قرار بدهند وبا اتحاد وهمدلی توطئه استکبارگران را نقش بر آب بکنند.


حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) سیره علمی و عملی آن حضرت را مسیری روشن برای وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و رفع اختلاف آنان عنوان کرد.


حجت الاسلام اسد زاده امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت گفت؛ هیئت دولت نباید منتظر برجام اروپا باشند بلکه باید حرکتی به خود داده و برای مردم کاری انجام دهند.


حجت الاسلام رزاقی امام جمعه کلور ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) گفت: امیدواریم مسوولان کشور با الگوگیری از خصوصیات اخلاقی آن حضرت کمک به نیازمندان را سرلوحه کاری خود قرار دهند.


حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار با اشاره به توصیه های اخیر مقام معظم رهبری به دولت گفت: برای عبور از مشکلات کنونی کشور تهیه نقشه راه اقتصادی با ثبات و عمل به اقتصاد مقاومتی ضروری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه دهه کرامت خطیبان جمعه استکبار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد