Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@15:45:12 GMT

بیش از ۳ هزار زائر یزدی به «حج تمتع» اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۲۷۰۳

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی حبیبیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت استان یزد روز گذشته در جمع کارگزاران حج تمتع استان اظهار کرد: امسال از این استان 22 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد زائران حج تمتع از استان یزد نسبت به سال گذشته 700 نفر اضافه شدند که مجموعاً بیش از 3 هزار زائر می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان یزد افزود: بیش از 5 نفر از مدیران کاروان‌های حج و زیارت و معاونین آنها دارای مدرک پزشکی و مابقی نیز تحصیلات عالیه دارند که با شور و انرژی زیاد این مسئولیت خطیر را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با کاروان‌های یزد 40 نفر روحانی معین و معینه حضور دارند گفت: برخی از کاروان‌ها یک یا دو عوامل با خود همراه دارند که هماهنگی بسیار خوبی بین مجموعه کارگزاران حج استان وجود دارد.

حبیبیان برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران کاروان‌های حج تمتع در استان را از برنامه‌های سازمان حج و زیارت یزد اعلام کرد و افزود: اکثرکاروان‌ها جلسات چندین ساعته در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم حج برگزار کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان یزد گفت: امسال یزدی‌هایی که مدینه قبل هستند حدود 37 روز در مکه و مدینه و کسانی که مدینه بعد هستند شاید یک یا دو روز کمتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه اظهار کرد: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند