Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:34:53 GMT

روزهای خاص تنها ستاره بدون تیم لیگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۲۷۵۴

سروش رفیعی هنوز برای نیم فصل اول لیگ هجدهم تیم خود را به صورت رسمی مشخص نکرده است.

به گزارش ورزش سه، رقابت های لیگ هجدهم از روز 4 مرداد ماه آغاز می شود و ماراتن تیم ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی دیدنی خواهد بود. تیم های مختلف آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را نیز پشت سر می گذارند و با جذب بازیکنان مورد نیاز، سعی در تقویت ترکیب نفراتشان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور طبیعی بازیکنانی که توانایی بالاتری دارند و ستاره های لیگ محسوب می شوند، زودتر و البته بیشتر از سایرین مشتری پیدا می کنند و خودشان هم سعی می کنند مقصد خود را زودتر معین کنند تا برای آغاز فصل به مشکل برنخورند.

در بین ستاره های فوتبال ایران اما یک مورد خاص وجود دارد. سروش رفیعی که فصل پیش در لیگ ستارگان قطر توپ می زد، امسال به ایران بازگشت و با پرسپولیس قرارداد بست. البته از آنجا که سرخپوشان از نقل و انتقالات تابستانی محروم هستند، رفیعی در نیم فصل دوم لیگ می تواند برای پرسپولیس بازی کند و برای نیم فصل اول باید در تیمی دیگر حضور داشته باشد.

سروش رفیعی که چند وقت پیش پرسپولیسی شدنش قطعی شد، هنوز تیم نیم فصل نخست خود را مشخص نکرده و در تمرینات پرسپولیس هم به تازگی از چند روز پیش حاضر شده است. او دیروز در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر به میدان رفت و پس از مدتها پیراهن شماره 7 سرخپوشان را دوباره به تن کرد.

در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع لیگ باقی مانده، اینکه رفیعی بدون تیم است، موضوع عجیبی به نظر می رسد. عدم حضور در تمرینات و احتمالا دیر هماهنگ شدن او با بازیکنان تیم جدیدش عواملی است که در نیمه اول فصل ممکن است عملکرد او را تحت الشعاع قرار دهد.

نکته دیگر اینکه برانکو نیاز مبرمی دارد که ستاره های جدید تیمش را با آمادگی کامل در نیم فصل تحویل بگیرد و اصلا نمی خواهد بازیکنی مثل رفیعی در شرایط نامناسب به پرسپولیس اضافه شود. به همین دلیل اوضاع و روند او در نیم فصل اول کاملا زیر ذره بین سرمربی پرسپولیس خواهد بود و حتی ممکن است همین دیر شروع کردن تمرینات و بلاتکلیفی در ابتدای فصل امتیاز منفی برای این ستاره مورد علاقه پروفسور داشته باشد.

 

 

سروش رفیعی الخور پرسپولیس تهران قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سروش رفیعی الخور پرسپولیس تهران قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز سه‌شنبه را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. سرخپوشان ایران تمرین امروز را هم، در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین سه‌شنبه بودند. با اتمام فیفادی و تمام شدن تعطیلات اوسمار، تمرینات پرسپولیس از روزهای آینده به شکل جدی‌تری برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پیگیری خواهد شد.

نکته جالب توجه این تمرین این بود که امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

حسین بادامکی، معاون باشگاه نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • سانه در مانشافت: بدون مخفی کاری در کمپ تیم ملی!‏
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • جشن تولد ستاره پرسپولیس به همراه دو دخترش