Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-29@13:42:09 GMT

تماس چلسی با یوونتوس برای جذب هیگواین

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۲۸۳۴

تماس چلسی با یوونتوس برای جذب هیگواین

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی به دنبال جذب هیگواین است.

به گزارش وبسایت نود، اسکای در ایتالیا مدعی است که چلسی برای خرید گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس با این باشگاه ایتالیایی تماس حاصل کرده است. یوونتوس بعد از خرید 105 میلیون پوندی رونالدو، برای توازن در هزینه هایش و رعایت بازی جوانمردانه مالی یوفا، نیاز به فروش برخی بازیکنانش دارد و در این بین چلسی مشتری هیگواین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری در زمان حضورش در ناپولی، تجربه کار با هیگواین را دارد و تصور می کند مهاجم آرژانتینی که فصل قبل در 50 بازی، 23 گل زد، می تواند مشکلات چلسی را در خط حمله حل کند. ضمن این که اسکای مدعی است چلسی به جذب دنیل روگانی مدافع یوونتوس هم علاقه دارد. این مدافع هم در امپولی، سابقه کار با ساری را دارد.

با جدایی قریب الوقوع کورتوا، چلسی باید دروازه بان جدیدی را هم جذب کند که گزینه های این باشگاه، اشمایکل و پیتر چک هستند.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس چلسی نقل و انتقالات خارجی گونزالو هیگواین جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور، افزود: طی سال ۱۴۰۲، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان به ۲۲ هزار و ۴۴۲ گزارش مردمی پاسخ داده شده که ۱۵ هزار و ۵۹۴ مورد تماس تلفنی مردمی و میزان پنج هزار و ۶۹۰ تماس ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده و همچنین در همین مدت نیز تعداد یک هزار و ۱۶۰ مراجعه حضوری به مرکز پاسخگویی انجام شده که کارشناسان این مرکز به تماس گیرندگان و مراجعین مشاوره داده و آنها را راهنمایی کرده اند.

وی افزود: براساس آمارثبت شده در سامانه ۱۲۴ در مدت اعلام شده، کارشناسان مرکز پاسخگویی طی این مدت ۴۱۵ ساعت و ۲۴ دقیقه معادل حدود ۱۷ روز کامل و یا معادل ۵۲ روز کامل اداری تماس تلفنی با تماس گیرندگان داشته اند، که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و ۲۱ ثانیه بوده و پایین‌تر از استاندار تعریف شده (۲ دقیقه) است.

حسن پور ادامه داد: در همین بازه زمانی بالغ بر ۷۳ درصد از شرکت کنندگان (تعداد ۶۶۰ نفر) در نظر سنجی که به صورت الکترونیک انجام شده از نحوه‌ی پاسخگویی کارشناسان این مرکز، رضایت کامل داشته اند که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت‌ها است.

مدیرکل صمت استان درادامه خاطرنشان کرد: طی مدت اعلام شده کارشناسان مرکز پاسخگویی جمعاً تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۲ گزارش را ثبت سامانه کرده اند و برای رسیدگی به حوزه‌های مختلف از جمله بازرسی ونظارت اداره کل صمت استان و سازمان جهادکشاورزی استان ارجاع کرده اند.

حسن پور ادامه داد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی طی همین مدت، مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، مرغ، نانوایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.

کد خبر 6089515

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز