Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا جعفر زاده اظهار کرد: با توجه به وقوع آتش سوزی در منطقه هور العظیم وزیر کشور درخواستی رسمی را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه داد تا با پرواز بالگردهای اطفای حریق کشور، آتش خاموش  شود.

به گفته وی پس از این درخواست و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری، مذاکرات لازم با طرف عراقی برای تامین امنیت پرواز در آسمان این کشور انجام شد و با نهایی شدن مقدمات لازم دو بالگرد ایرانی به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته های جعفرزاده بالگرد میل ۱۷۱ آبپاش با بسکت ۴۰۰۰ لیتری از مرکز هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت یاس ایر برای اطفای حریق به پرواز در آمده اند و با توجه به گستردگی آتش، احتمالا پروازها ادامه خواهد داشت.

امروز دهمین روز از آغاز آتش‌سوزی در  قسمت جنوب دریاچه"ام النعاج" در قسمت عراقی تالاب هورالعظیم می گذرد. از چند روز قبل و به دلیل بالا بودن دمای هوا، نیزارهای خشک هور العظیم آتش گرفته اند و این آتش در بخش عراقی این هور بسیار گسترده شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: هلیکوپتر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از هما، حسام قربانعلی گفت: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی