Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان و ۴۰ منطقه شمال استان اصفهان در مجاورت این شهرستان در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این کاروان متشکل از حجت‌الاسلام عباس عزیزی روحانی کاروان، حسین خوش احوال خادم دربان کشیک ششم آستان، محمدتقی حسینعلی زاده خادم دربان کشیک سوم آستان و رضا سابقی مقدم کفشدار کشیک اول آستان قدس رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغری، با اشاره به حضور این کاروان در جشن های مردمی دهه کرامت در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و شهر و روستاهای توابع آن در ۴۰ نقطه شمال استان اصفهان حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه کاروان ابتدا وارد شهرستان نطنز می شود و استقبال مردم این شهرستان قرار می گیرد گفت: برنامه های مراسم استقبال در مسجد جامع نطنز اجرا می شود.

به گفته وی، عیادت از بیماران بیمارستان مرکزی و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه های این کاروان در شهرستان نطنز است.

مسوول کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان، گفت: برنامه بعدی کاروان پس از نطنز حضور در شهر بادرود و آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس بردار امام رضا علیه السلام با اقامه نماز جماعت مغرب عشا و عیادت از یک بیمار است.

صادقی، اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به شهر گل و گلاب کاشان، تا روز سوم مرداد در کاشان است پدر جشن های مردمی دهه کرامت در این شهرستان شرکت می کند.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه این کاروان در کاشان با حضور در جشن ملی زیر سایه خورشید که چهارشنبه‌ شب سوم مرداد همراه با آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان (ره) پایان می پذیرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»

ایسنا/خراسان رضوی با هدف ارائه گزارش شفاف و عمومی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۲ به مردم، کتاب/مجله «رواق خدمت» از سوی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد.

در قالب این سالنامه ۱۴۰ صفحه‌ای، حوزه‌های مختلف میزبانی از زائران، مجاوران و عموم مخاطبان خدمات آستان قدس رضوی در داخل کشور و همچنین عرصه بین‌المللی در عرصه‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته و به تشریح خدمات در هر عرصه پرداخته شده است.

«خاک پای زائران»، «سازوبرگ میزبانی با شکوه»، «پرچمدار خدمت به قرآن»، «میزبان جهان»، «در مسیر مرجعیت علمی»، «کرامت بی‌حد و مرز»، «خانواده امام رضایی»، «بر قله‌های سلامت»، «تلاش بی‌وقفه برای رشد تولید» و «روی موج خدمت»، عناوین ۱۰ فصل محتوایی این کتاب سال هستند که در آن‌ها، شاخص‌ترین عناوین فعالیت‌ها و دستاوردهای مجموعه‌های مختلف ستادی و عملیاتی آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۲ تبیین شده است.

به گزارش آستان نیوز، نسخه الکترونیکی کتاب/مجله «رواق خدمت» نیز که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تهیه و منتشر شده، در تارنمای اینترنتی «مجله رضوی» به نشانی  mag.razavi.ir  در دسترس عموم مخاطبان و علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • بازدید بیش از ۱۳۰هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های نطنز و بادرود
  • آغاز معاینات پزشکی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی