Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:18:49 GMT

نمایشگاه خودروهای کلاسیک ارومیه به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۳۵۰۸

نمایشگاه خودروهای کلاسیک ارومیه به روایت تصویر

ارومیه به عنوان دومین شهر پر خودرو ایران پس از تهران که به نسبت جمعیتش همه‌روزه هزاران خودرو روزانه خیابان‌ها می‌شود این روزها میزبان نمایشگاه خودروهای کلاسیک است. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، عشق ماشین‌ها خوب می‌دانند که خودروهای قدیمی چه حس و حالی دارند، خودروهایی که پنجاه سال پیش خاطره ساز عروسی‌های مردم بودند این روزها تک و توک از آنها باقی مانده و هر از گاهی برپایی یک نمایشگاه سبب می‌شود این خودروهای خاطره ساز، گرد هم بیایند و در قالب نمایشگاه‌هایی خاطرات خیلی از شهروندان را زنده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انداختن عکس سلفی و یادگاری پای ثابت نمایشگاه‌های خودروی کلاسیک است، اصولاً در این چنین نمایشگاه‌هایی خودروها هر چه قدر رنگ و رو رفته‌تر باشند معلوم می‌شود اصالت بیشتری دارند.

این روزها ماشین بازهای حرفه‌ای از گوشه و کنار کشور در نمایشگاه خودروی کلاسیک ارومیه دور هم جمع شده‌اند و هر از گاهی با آب‌وتاب خاصی پشت رول می‌نشینند و به بیان ویژگی‌های خودروهای قدیمی خود می‌پردازند.

اصولاً این ماشین بازها اهل فروش خودرو نیستند چون از نظر آنها خودروهای کلاسیک قدیمی قیمت ندارد.

برپایی این چنین نمایشگاهی برای ساعتی جوانان را هم سرگرم می‌کند.

گوشه‌هایی از نمایشگاه خودروهای کلاسیک ارومیه را از زاویه لنز عکاس خبرگزاری تسنیم ببینید.

گزارش و تصاویر: محمد آقایی پر

انتهای پیام/م

R41361/P1486/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند