Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره همایش بررسی عملکرد سه ماه ابتدای سال 97 ادارات امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و تنی چند از مدیران بانک در شهر تاریخی بسطام سمنان برگزار شد. 
به گزارش صدای ایران مسعود خاتونی ضمن قدردانی بابت برگزاری این همایش دو روزه و یادآوری تاکیدات مدیرعامل بانک بر جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت هزینه ها و کسب درآمدها با رویکرد درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی و همچنین نظارت عالی بر مصارف گفت: مدیران باید تلاش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف ابلاغی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید بهره مندی حداکثری از پتانسیل های موجود کشور، ظرفیت نیروهای جوان و توانمند، ارتقای دانش مذاکره و افزایش میزان اعتماد مورد توجه قرار گیرند.
خاتونی با بیان اینکه بررسی عملکرد ادارات مرکزی با توجه به ضرورت حمایت واحدهای ستادی از واحدهای صف بانک در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: جذب منابع بر اساس قانون شورای پول و اعتبار، در سایه سرویس دهی مطلوب و حفظ مشتریان وفادار و شاخص امکان پذیر است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران علاوه بر فعالیت های اقتصادی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز از دیگر وظایف بانک ملی ایران برشمرد و گفت: فعالیت های ارزنده بانک در حوزه های مختلف نتیجه زحمات و تلاش های مدیران و همکاران است.
وی در پایان بر لزوم ایجاد فرهنگ ترازنامه ای، ارتقای بهره وری و توجه به بانکداری الکترونیک تاکید کرد.
همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش از جایگاه مدیریتی در شرایط کنونی کشور به عنوان یک مسئولیت خطیر یاد کرد و خدمت رسانی به مردم را موهبتی الهی و کسب موفقیت های ارزنده در حوزه های مختلف را حاصل وفاق رهبری و مسئولان دانست.
وی همچنین بر لزوم بازنگری در سیاست های ابلاغی، ارتقای ریسک پذیری، رفع مشکلات و خلاء های موجود، افزایش ابتکارات تیمی، نوآوری و تحول و همچنین ارتقای دانش و آگاهی تاکید کرد.
همچنین بهرام واقفی رییس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک نیز با اشاره به برنامه های بانک ملی ایران در افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها، مدیریت دارایی و املاک تملیکی و کاهش مطالبات را مورد تاکید قرار داد.
در این همایش روسای ادارات کل سرمایه انسانی، پیگیری و وصول مطالبات و روسای ادارت امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است ،در بررسی عملکرد سه ماهه اول سال جاری،اداره امور شعب سمنان حایز رتبه اول در منطقه دو کشور و رتبه دوم کشوری با تحقق 55و65 درصدی اهداف شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد