Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ناپولی حاضر نیست (به اعتقاد او) پیرمردهایی مانند کریم بنزما و دی ماریا را بخرد اما کاوانی اگر می خواهد به ناپل برود، باید دستمزدش را کاهش دهد. 

طرفداری - نام های بزرگی در رسانه ها برای پیوستن به ناپولی مطرح می شوند. به همین دلیل اورلیو دی لورنتیس در گفتگو با رادیو کیس کیس حاضر شد تا در یک گفتگوی "صحیح و غلط" شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد شرکت در این بازی گفت:

خوشم می آید. ایده خوبی است. نمی توان حرف های تمام روزنامه ها را باور کرد زیرا دروغ های زیادی در آنها وجود دارد. 

دی ماریا و بنزما؟ خیلی خیلی غلط. خیلی شگفت زده ام چون سردبیر کوریره دلو اسپورت خیلی باتجربه است و فقط برای او آرزوی موفقیت می کنم. آنتونیو جوردانو تنها کسی است که به حرف هایش اعتماد دارم و حرف های راست می زند.

یک توافق بین من و آنچلوتی وجود دارد. با تمام احترام، چرا من باید این دو پیرمرد را بخرم؟ مجبور نیستم هواداران را راضی کنم. به آنها احترام می گذارم اما آنها باید آرام باشند و بگذارند ما هم کارمان را انجام دهیم. صفحه اول کوریره دلو اسپورت مسخره است! (این روزنامه رمی در تیتر اول نوشته بود ناپولی به دنبال بنزما و دی ماریا است تا هوادارانش را پس از انتقال رونالدو به یوونتوس، راضی کند.)

یوسف سابالی با ما قرارداد امضا کرده؟ غلط! او مصدوم شده است. چگونه می توانم یک بازیکن مصدوم را بخرم؟ دی آمبروزیو؟ غلط! او به ناپل نخواهد آمد. احتمال پیوستن بنزما به ناپولی بعید نیست. نشدنی است! 

کاوانی؟ او 20 میلیون یورو دستمزد می گیرد. ادینسون درخشان است اما فکر نمی کنم حاضر شود دستمزدش را نصف کند. اگر کاوانی با من تماس بگیرد و بگوید حاضر است دستمزدش را نصف کند، برای خریدش اقدام می کنم. کشور قطر حامی پاری سن ژرمن است. آنها با راهکار سیاسی و کسب درآمد در املاک پول خرج می کنند اما من با سیاست فیلم سازی ام باشگاه اداره می کنم. 

فالکائو؟ غلط! او دیگر گل نمی زند! این اخبار دروغ است. 

روبرتو اینسینیه به بنونتو می رود؟ درست است. آماتو چیچیرتی به سمپدوریا می رود؟ خواهیم دید. دروازه بان سوم ما؟ به دنبال پیدا کردنش هستم. آیا با کاوانی توافق داریم؟ مزخرف کامل! کدام احمقی با هلیکوپتر به پاریس می رود؟ باید سوار جت شوید. 

انتقال دی ماریا به ناپولی قطعی است؟ مزخرف کامل! غلط! خیلی خیلی غلط! استعفای آنچلوتی قبل از آغاز فصل؟ مزخرف کامل!

ما قرار است سالی 8.5 میلیون یورو به کاوانی بدهیم؟ هیچکس برای پول چنین فداکاری نمی کند. من فکر نمی کنم کسی این کار را انجام دهد. خودم همین اول این را می گویم. فکر نمی کنم کاوانی حاضر شود دستمزدش را انقدر کم کند. چنین کاری مستلزم عشق زیاد است اما من به انجام آن شک دارم. ما باید به 5 سال بعدمان هم فکر کنیم. باید مراقب میلیک باشیم که دو بار مصدوم شده است. 

ما همچنین یک پروژه با روبرتو اینگلزه داریم. وقتی مرتنز قبل از بازی با لیورپول از راه رسید، می فهمیم تعداد زیادی مهاجم داریم. آنچلوتی باید بررسی و ارزیابی کند. باید ببینیم او به ما چه می گوید و بعد 20 روز وقت است تا کارمان را انجام دهیم، اگر لازم باشد. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیبرچسب‌ها: روبرتو اینگلزهادینسون کاوانیآنخل دی ماریاکریم بنزمانقل و انتقالات ناپولیاورلیو دی لورنتیس برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رسمی؛ دنی وارد، دروازه بان لیورپول به لسترسیتی پیوستدی لورنتیس: خرید بنزما و دی ماریا؟ چرا باید این دو پیرمرد را بخرم؟ کاوانی باید دستمزدش را نصف کندمونچی: اگر آلیسون می خواست بماند، با 200 میلیون یورو هم او را نمی فروختم؛ اگر به زودی برنده نشوم، از رم خواهم رفتزمان معارفه وحید امیری به عنوان بازیکن جدید ترابوزان اسپور مشخص شدرسمی؛ سوفیان بوفال به سلتاویگو پیوستبسکتبال جام ویلیام جونز؛ پیروزی ایران در مقابل چین تایپهدانلود؛ ترکیب احتمال لیورپول برای فصل 2018/19؛ مدعیان وارد میشوند!دانلود؛ واکنش جالب ساموئل اومتیتی به گل کریستیانو رونالدو به اسپانیا در جام جهانی 2018غیررسمی؛ جانی کاسترو به اتلتیکو مادرید پیوستدانلود؛ برترین حرکات تکنیکی بازیکنان منچستریونایتد در فصل گذشته (2018)دانلود؛ 20 موقعیت صد در صد گلی که بازیکنان معروف از دست دادند!دانلود؛ سریع ترین فرارهای دنیای فوتبال در فصل گذشته (2018)صعود چشمگیر جهانبخش در ترانسفرمارکت؛ علیرضا 18 میلیونی شدمردودی چهار پرسپولیسی در آزمون تعصب؛ مجمعِ رفوزگان!هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛ پیروزی پرگل ارژن شیراز و تساوی مقاومت قرچک رسمی؛ قرارداد اریک لاملا با تاتنهام تا سال ۲۰۲۲ تمدید شدوکالت وحید امیری به مدیربرنامه هایش برای مذاکره با پنج باشگاه ترکیه‌ایاستقلال 2-0 بالکان ترکمنستان؛ پیروزی شاگردان شفر در آخرین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیهمسعود آرمات، مربی تیم ملی والیبال جوانان: باید گام اول را محکم برداریمنخستین تمرین تراکتورسازی در تبریز پس از بازگشت از ترکیه بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستآخرین وضعیت انتقال احتمالی هازارد و کورتوا به رئال مادرید؛ توافق شخصی با کورتوا و جلسه برای توافق با هازاردرسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوستمارکا: رئال مادرید بار دیگر به جذب مائورو ایکاردی فکر می‌کندنکته آماری؛ یوونتوس بالاتر از لیورپول، بیشترین مبلغ را در تابستان 2018 برای خرید بازیکن خرج کرده استفوری؛ محرومیت یک ساله میلان از رقابت های اروپایی لغو شد!گفتگوی داغ مسی و بازیکنان آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی با سمپائولیمدیر باشگاه ترابوزان خبر داد: وحید امیری، وینگر پرسپولیس برای حضور در تست های پزشکی ترابوزان به ترکیه سفر کرده استآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستکل کل احسان علوان زاده و آرمین سهرابیان؛ جنگ سرخابی ها در اینستاگرام (عکس)گران‌‌‌‌‌‌ترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال؛ آلیسون بکر پس از 17 سال جای بوفون را در صدر جدول گرفتایجنت جدید پیانیچ با چلسی، بارسلونا و سیتی در رابطه است اما یوونتوس می خواهد قرارداد او را تمدید کندکلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشتفغانی: هازارد بسیار بااخلاق و به همان اندازه رونالدو مغرور بود؛ اینفانتینو گفت که شما استحقاق بیشتری داشتیدفغانی: هازارد بسیار بااخلاق و به همان اندازه رونالدو مغرور بود؛ اینفانتینو گفت که شما استحقاق بیشتری داشتید 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز‌، امید جهان‌نژادیان  با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 560 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان‌نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری 103 مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار