Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@15:42:28 GMT

رشد چشمگير برده داري در انگليس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۳۸۵۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ براساس آمار منتشر شده بین المللی، شمار برده ها در انگلیس دوازده برابر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود تصوير


این گزارش نشان می دهد مشکل برده داری در کشورهای توسعه یافته جهان بیش از حدی است که در گذشته تصور می شد. براساس گزارش موسسه معروف به شاخص جهانی برده داری، حدود چهل میلیون و سیصد هزار برده در سراسر جهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد، چهارصد و سه هزار برده در آمریکا زندگی می کنند که این رقم بسیار بسیار بیشتر از میزانی است که قبلا تخمین زده می شد. براساس این گزارش شمار بردگان در انگلستان یکصد و سی و شش هزار نفر است که این رقم دوازده برابر بیشتر از آمار و ارقام قبلی است. به کارگرفتن اجباری افراد، بهره کشی جنسی، کار اجباری کودکان و ازدواج های اجباری همگی مصادیق برده داری های نوین تلقی می شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برده داری انگليس آمريکا آمار کار اجباري ازدواج اجباري بهره کشي جنسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ گواهینامه انطباق استاندارد در اردبیل صادر شده است

حسنعلی حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۸۰ مورد تمدید و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انجام شد.

وی ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری را تعداد یک‌هزار و ۱۴ فقره اعلام و خاطرنشان کرد: در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل افزود: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش، یک هزار و ۳۶۳ مورد نمونه برداری کالا از مراکز تولیدی و ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار انجام شده است.

حسین‌پور گفت: ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی نیز انجام گرفته است.

کد خبر 6083213

دیگر خبرها

  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است
  • رسوایی‌های گسترده در پارلمان انگلیس
  • ۱۷۶ گواهینامه انطباق استاندارد در اردبیل صادر شده است
  • بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد