Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:57:32 GMT

مطالبات مردم خط سه حصار کرج از تریبون ملّت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۰۸۹

مطالبات مردم خط سه حصار کرج از تریبون ملّت

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در آخرین آدینه تیر ماه سال جاری، میزبان مردم منطقه خط سه حصار کرج شد، که هر یک با امیدواری از فرصت فراهم آمده توسط سازمان بسیج رسانه استان و بسیج سازندگی گردهم آمدند تا حرف های در سینه مانده را خطاب به مسئولان بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در آخرین آدینه تیر ماه سال جاری، میزبان مردمی شد، که هر یک با دلخوشی و آرامش خاطر از فرصت فراهم آمده توسط سازمان بسیج رسانه استان و بسیج سازندگی گردهم آمده بودند تا حرف های در سینه مانده را خطاب به مسئولان بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بانویی که پیش از همه نام خود را در لیست صحبت کنندگان آورده است، پای تریبون می آید و در همان جمله اول بر لزوم رسیدگی مسئولان مدیریت شهری به منطقه سه حصار کرج تاکید می کند و می گوید: منطقه سه حصار کرج از لحاظ امنیت  وضعیت مناسبی ندارد.

 

این مادر سه فرزند به نبود داروخانه در این منطقه شهری اشاره می کند و سپس خطاب به متولیان امر خاطرنشان می کند: منطقه حصار قریب 2 هزار نفر جمعیت دارد و شایسته نیست که از یک داروخانه بی بهره باشد.

 

 

نوبت به یکی دیگر از بانوان این منطقه می رسد و در همان نخستین بخش از مطالبات خود به مسئله بوی فاضلاب اشاره می کند و می گوید: بوی فاضلاب که متعلق به خط چهار حصار است، زمینه بیماری های تنفسی برای اهالی منطقه ایجاد کرده است.

 

پیرمرد بازنشسته ای که عضو هیئت امناء و خادم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) است، خود را پای تریبون ملت می رساند ، او نیز خواسته هایی دارد که یکی از آن ها توجه مسئولان را به مسئله بحرانی وجود موش های بزرگ این منطقه است.

 

وی از مسئولان امر درخواست می کند تا با در نظر گرفتن حقوق شهروندی مردم این منطقه نسبت به بهداشت، ایجاد فضای سبز برای مردم، ایجاد آزمایشگاه اقدام لازم را انجام دهند.

 

 

مطالبات مردمی همچنان ادامه دارد. عدم فضای بازی برای کودکان، مشکلات خط اتوبوس، وجود اراذل و اوباش، ضرورت ساماندهی فاضلاب منطقه، نبود یک بازار روز، سگ های ولگرد و ... خواسته های مردم این منطقه از مسئولان مدیریت شهری است.

 

« تریبون ملت» در نگاه نخست تنها یک تریبون ساده برای واگویه هایی است که مردم در دل های خود نهفته داشته اند و در واقعیت امر، فرصتی برای مسئولان تا با در نظر گرفتن این سهم مطالبات مردمی، اقدامی در خور و شایسته انجام دهند.

 

بسیج رسانه استان البرز خواستار رسیدگی به مطالبات مردمی است و بسیج سازندگی به عنوان یک همراه فرصت مغتنمی دارد تا نیازهای اولیه مردم را در ابعاد پزشکی و زیرساختی در حد توان پاسخ دهد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مجلس حج آمریکا مساجد ترامپ امام رضا ع اعزام حجاج سازمان بسیج رسانه البرز مطالبات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟