Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آمریکایی جالوروسی ها که معمولا برای دیدن بازی ها در کنار باشگاهش نیست، سه ماه نمی تواند از نزدیک شاهد بازی های رم در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

طرفداری- پس از پیروزی 4-2 رم مقابل لیورپول در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت منجر به حذف این تیم شد، جیمز پالوتا نسبت به داوری بسیار گلایه داشت و تصمیمات داور را خنده آور توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون یوفا طی حکمی او را سه ماه از همراهی رم در بازی های اروپایی محروم کرده است.

یوفا تایید کرد که جیمز پالوتا به دلیل اظهاراتش پس از بازی برگشت با لیورپول، سه ماه نمی تواند رم را در بازی های لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. در ضمن این باشگاه 19 هزار یورو جریمه شده است. البته محرومیت او به معنی این نیست که نمی تواند در جایگاه ویژه حاضر شود. وی از حضور در تونل ورزشگاه، رختکن و محوطه فنی منع شده است و باید مثل یک فرد عادی، به تماشای بازی تیمش بنشیند. محرومت سه ماهه پالوتا از اولین بازی رم در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود بنابراین او کل بازی های مرحله گروهی را محروم خواهد بود.

البته آنسا گزارش داد باشگاه رم به این حکم صادر شده اعتراض دارد و درخواست تجدید نظر داده است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیورپولایتالیاسری آآاس رملیگ قهرمانان اروپابرچسب‌ها: یوفامحرومیتجیمز پالوتارم-لیورپول برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر فروش و انتقال امتیاز تیم های لیگ برتر فوتبال ممنوع شداحتمال انتقال 50 میلیون پوندی ریچارلیسون به اورتونبیانیه فیورنتینا در رابطه با بازگشت میلان به مسابقات اروپایی: ترجیح می دهیم سهمیه را در زمین کسب کنیمسامان قدوس در آستانه خروج از اوسترشوند؛ آمیان فرانسه و دو باشگاه انگلیسی به دنبال جذب مهاجم تیم ملیبونوچی در پاسخ به هوادار میلان که خواهان ماندن او شده بود: خودم می دانم چکار کنم؛ تو لازم نیست بگوییدانلود؛ گل های ماندگار بوندسلیگا - فرانک ریبری به آینتراخت فرانکفورت (فصل 2015/16)گتوزو: می خواهیم هر طور شده، بونوچی را حفظ کنیم اما به خواسته بازیکن هم احترام می گذاریم؛ باید صبر کنیمگل های بازی میلان 2-0 نوارا (دیدار دوستانه)رسمی؛ با واگذاری امتیاز گسترش فولاد، ماشین سازی بار دیگر لیگ برتری شدصادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب برای دیدار دوستانه با واراژدینمالکوم آماده انتقال به آ اس رم؛ ایجنت او و بوردو مشغول بررسی پیشنهاد 35 میلیون یورویی رم هستندرسول خطیبی: با کمک زنوزی، ماشین سازی لیگ برتری شددیدار یوونتوس و سمپدوریا برای انتقال مارکو پیاتسادانلود؛ استقبال مردم چین از کریستیانو رونالدووحید امیری در حال گذراندن تست های پزشکی ترابوزان اسپوررسمی؛ دنی وارد، دروازه بان لیورپول به لسترسیتی پیوستدی لورنتیس: خرید بنزما و دی ماریا؟ چرا باید این دو پیرمرد را بخرم؟ کاوانی باید دستمزدش را نصف کندمونچی: اگر آلیسون می خواست بماند، با 200 میلیون یورو هم او را نمی فروختم؛ اگر به زودی برنده نشوم، از رم خواهم رفتزمان معارفه وحید امیری به عنوان بازیکن جدید ترابوزان اسپور مشخص شدرسمی؛ سوفیان بوفال به سلتاویگو پیوست بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه رسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستآخرین وضعیت انتقال احتمالی هازارد و کورتوا به رئال مادرید؛ توافق شخصی با کورتوا و جلسه برای توافق با هازاردمارکا: رئال مادرید بار دیگر به جذب مائورو ایکاردی فکر می‌کندنکته آماری؛ یوونتوس بالاتر از لیورپول، بیشترین مبلغ را در تابستان 2018 برای خرید بازیکن خرج کرده استفوری؛ محرومیت یک ساله میلان از رقابت های اروپایی لغو شد!گفتگوی داغ مسی و بازیکنان آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی با سمپائولیمدیر باشگاه ترابوزان خبر داد: وحید امیری، وینگر پرسپولیس برای حضور در تست های پزشکی ترابوزان به ترکیه سفر کرده استآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستکل کل احسان علوان زاده و آرمین سهرابیان؛ جنگ سرخابی ها در اینستاگرام (عکس)گران‌‌‌‌‌‌ترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال؛ آلیسون بکر پس از 17 سال جای بوفون را در صدر جدول گرفتایجنت جدید پیانیچ با چلسی، بارسلونا و سیتی در رابطه است اما یوونتوس می خواهد قرارداد او را تمدید کندکلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشتدربی جوانان؛ پرسپولیس 2-1 استقلالرئیس فدراسیون الجزایر: با کی روش تماسی نداشته ام؛ نمی‌دانم چه کسی با او مذاکره کرده استرئیس فدراسیون الجزایر: با کی روش تماسی نداشته ام؛ نمی‌دانم چه کسی با او مذاکره کرده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر اعلام کرد که حرف‌های محمد صلاح او را مجبور کرد تا اندکی پس از پیوستن به لیورپول، لباس تمرینات قبل از بازی خود را تغییر دهد.

این ملی پوش آرژانتینی تایید کرد که از زمان حضورش در برایتون همیشه با شلوار در تمرینات قبل از بازی برای گرم کردن استفاده می‌کرده اما زمانی که صلاح با او صحبت کرده، متوجه شد که از شلوارک ورزشی استفاده کند.

مک آلیستر به رسانه باشگاه لیورپول گفت: "زمانی که در برایتون بودم برای گرم کردن شلوار می‌پوشیدم. سپس به اینجا آمدم و به یاد دارم که مقابل شفیلد یونایتد برای گرم کردن به داخل زمین رفتیم و من کلاه و شلوار پوشیده بودم و صلاح به من گفت: "تو چه کار می‌کنی؟ چرا این لباس‌ها را می‌پوشی؟ بنابراین از آن روز، هرگز در تمرینات قبل از بازی شلوار نپوشیدم... فقط به‌خاطر صلاح."

مک آلیستر توضیح نداد که چرا صلاح دقیقا با شلوار و نحوه پوشیدن لباس‌های او در تمرینات مخالفت کرده است. این بازیکن آرژانتینی این فصل نقش مهمی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته و 3 گل به ثمر رساند. او همینطور 4 پاس گل هم ارسال کرده است.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم