Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@09:47:45 GMT

لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۲۸۸

لزوم پیگیری جدی مفاسد اقتصادی و قاچاق در کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: شورای نگهبان یک نهاد مقدس و جزو ضروری‌ترین نهادها در نظام اسلامی بوده و عملکرد این نهاد قوت دهنده برای مصوبات مجلس است.

وی ادامه داد: در راستای دینی شدن امورات در جامعه اسلامی، نیازمند حضور علما در رأس تصمیمات هستیم که این وظیفه توسط شورای نگهبان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه افزود: سفارشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت باید توسط مسئولان و مردم عملی شود تا شاهد رشد و بهبود شرایط باشیم.

وی بزرگ‌ترین نعمت برای دولت را حمایت رهبری و پشتیبان بودن ایشان از عملکرد دولت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در عرصه‌های مختلف ضمن انتقاد از عملکرد و مواضع نادرست دولت‌ها، همیشه بزرگ‌ترین حامی دولت‌ها بوده‌اند و مسئولان دولت نیز باید توجه کنند که بیانات و فرامین ایشان سرلوحه اقداماتشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: سپردن امورات به بخش خصوصی و نیز مبارزه با قاچاق کالا جزو اصلی‌ترین دغدغه‌ها و خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید در سطح استانی هم پیگیری شود.

وی یادآور شد: داشتن روحیه قوی در دولتمردان باید همیشگی بوده و در این زمینه باید با قدرت به امورات خود رسیدگی کنند و زبان گویا و دلی نترس جزو ضروریات یک مسئول است که دولتمردان هم باید با بهره‌گیری از این شرایط در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: ایستادگی در برابر فساد خواسته دیگر رهبری از دولت است و مسئولین مرتبط باید در این زمینه اسامی متخلفان و نوع تخلف را شفاف و روشن برای مردم بیان کنند تا به این ترتیب از گسترش فساد در جامعه جلوگیری شود.️

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فعالیتهای فرهنگی وپژوهشی درکنار مبارزه با قاچاق کالا وارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در کنار مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اقدامات پیشگیرانه در این رابطه، تاثیرگذاری بیشتری درجامعه خواهد داشت.

خداویسی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع قاچاق کلا و ارز خواست در برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی، آموزشی، توجیهی و معرفی سامانه‌های مرتبط با مضرات لوازم سلامت محوراهتمام ویژه داشته باشند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکزکردستان هم ازآمادگی رسانه ملی برای دعوت وحضور کارشناسان در برنامه‌های مختلف برای پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالا وارز از جمله کالا‌های سلامت محورخبر داد.

رشیدی ازدستگاه‌های اجرایی خواست با معرفی کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی در تحقق شعار سال و کاهش قاچاق کالا و ارز بکوشند.

وی همچنین بر تعامل وهمکاری بیشتر رسانه‌های مجازی و خانه مطبوعات با رسانه ملی در انعکاس اخباراین حوزه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • حمله عجیب دولت به نمایندگان مجلس بعد از انتقادات به قیمت دلار و سکه
  • تغییرات اقتصادی در کابینه رییسی؛ استراتژی راهبری یا ضرورت بیرونی؟
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم فعالیتهای فرهنگی وپژوهشی درکنار مبارزه با قاچاق کالا وارز
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...
  • اعلام نگرانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از سیاست‌های پولی و ارزی دولت/برخی مشکلات اقتصادی به آمریکا ربطی ندارد