Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:10:14 GMT

مدیر رم ۳ ماه محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۶۳۱

مدیر رم ۳ ماه محروم شد

مرد اول باشگاه ایتالیایی ۳ ماه حق دیدن بازی‌های تیمش را ندارد. ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمز پالوتا، مدیر آمریکایی باشگاه رم ایتالیا به خاطر اظهاراتش علیه داور بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول 3 ماه از تماشای بازی‌های رم در همه ورزشگاه‌های محل برگزاری لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او پس از این دیدار که با برتری 4 بر 2 رم و البته حذف این تیم همراه شد با الفاظی تند داور را مورد خطاب قرار داد و قضاوت او را خنده‌دار خواند. به همین دلیل یوفا  ضمن محکوم کردن  باشگاه رم به پرداخت  19 هزار یورو جریمه، او را 3 ماه از تماشای بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان محروم کرد. البته  پالوتا  می‌تواند در جایگاه ویژه حاضر شود اما از حضور در تونل ورزشگاه، رختکن و محوطه فنی منع شده  و باید مثل یک فرد عادی به تماشای بازی تیمش بنشیند. محرومیت 3 ماهه پالوتا از اولین بازی رم در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود، بنابراین او در تمام بازی‌های مرحله گروهی  محروم خواهد بود.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال دورتموند معتقد است که شاگردانش با شایستگی با غلبه بر اتلتیکومادرید به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ترزیج که شاگردانش در تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و با برتری خانگی 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند، پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم، بی‌نهایت راضی هستم و به این تیم و این باشگاه خیلی افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فوق‌العاده بود. دوباره ما روی دو موقعیت ضربه خوردیم که می‌توانست تعادل بازی را برهم بزند اما ما هرگز باورمان را از دست ندادیم و به چیزهایی که قوی‌مان می‌کند، پایبند ماندیم. اگر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، ما با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه است.

وی افزود: این تقابلی بین دو تیمی بود که برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسیری سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بودند. در این مرحله از مسابقات، جزئیات کوچکند که تعیین‌کننده هستند و در این نبرد، جزئیات کوچک سمت ما بود. ما موفق شدیم در مجموع دو بازی پنج گل به اتلتیکومادرید بزنیم، کاری که تیم‌های زیادی موفق به انجامش نشده‌اند.

سرمربی دورتموند همچنین ضمن تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران‌شان از این تیم به خصوص جایگاه جنوبی ورزشگاه سیگنال ایدوناپاک که به "دیوار زرد" معروف است، اظهار داشت: ما از همان لحظه اول احساس کردیم که همه می‌خواهند برای هدایت انرژی خود در مسیر درست استفاده کنند. هفته گذشته دیدیم که بازی مقابل تیمی (اشاره به اتلتیکو) که بیش از 70 هزار نفر از آن حمایت می‌کنند، چقدر دشوار است، به همین دلیل در این دیدار می خواستیم با آن مقابله کنیم. صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه بوروسیا دورتموند ممکن نبود اگر همه ما به آن اعتقاد نداشتیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

ترزیج 41 ساله در پایان درباره رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما این فصل در مرحله گروهی دو بار با پاری‌سن‌ژرمن مصاف کرده‌ایم (شکست 2 بر صفر در پاریس و تساوی یک-یک در خانه) که بازی رفت در پاریس را اصلاً دوست نداشتم، اما بازی برگشت در دورتموند کاملاً متفاوت بود و ما حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتم. ما حالا تیمی مستحکم‌تر نسبت به ماه سپتامبر و حتی دسامبر هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم