Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ماندن کارلوس کیروش در راس سکان تیم ملی فوتبال ایران مشروط به نتایجی است که در جام ملت های آسیا رقم می خورد.

علی کفاشیان شامگاه جمعه در حاشیه دیدار تیم های سن ایچ و مقاومت البرز که در سالن فجر ساوه برگزار شد به خبرنگار ایرنا، گفت: اگر کی روش بتواند نتایج قابل قبولی با تیم ملی در جام ملت های آسیا کسب کند، او را تا جام جهانی 2022 قطر حفظ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چنانچه تیم ملی در این رقابت ها نتواند نتایج مناسبی بگیرد، به فکر جایگزینی کی روش و انتخاب سرمربی دیگری برای تیم ملی خواهیم بود.
وی در مورد سرنوشت برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال کشور بین تیم های استقلال و پرسپولیس قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر سال گذشته، گفت: پرونده این دیدار در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است و به زودی تصمیم لازم گرفته می شود.
کفاشیان در مورد تقویت ورزش فوتبال در استان مرکزی و شهرستان ساوه، گفت: استعدادهای خوبی در این استان و ساوه وجود دارد اما وزارت ورزش و استانداری باید نسبت به ایجاد زیرساخت های مناسب و زمین های چمن با کیفیت در این خصوص اقدام کنند.
وی در ادامه کیفیت و برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال امسال را منظم ارزیابی کرد و گفت: تلاش می کنیم تا انتهای لیگ با همین نظم و کیفیت مسابقات را برگزار کنیم.
کفاشیان با تمجید از علاقمندی مردم شهرستان ساوه به ورزش فوتسال، گفت: انتظار داریم که وزارت ورزش و استانداری مرکزی در مورد تامین و تجهیز زیرساخت های فوتسال در این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: به شهرستان ساوه به خاطر داشتن 2 تیم خوب در لیگ برتر فوتسال تبریک می گویم زیرا این اتفاق در حالی برای شهرستان رخ داده که بسیاری از استان های بزرگ کشور با امکانات بسیار مناسب و کیفی، تیم فوتسال لیگ برتری ندارند اما وجود 2 تیم لیگ برتری نشان از علاقمندی ساوجی ها به ورزش فوتسال است.
کفاشیان افزود: استانداردسازی باشگاه های فوتسال ساوه و بهبود زیرساخت ها برای ما اولویت دارد و امیدواریم که در آینده، این شهر بتواند میزبان بازی های مهم بین المللی در ورزش فوتسال باشد.
وی گفت: مرکزی از استان های فوتسال خیز کشور است و در صورت توجه لازم به تیم های پایه و ایجاد زیرساخت های فیزیکی می تواند سال های زیادی در کشور عرض اندام کند.
کفاشیان در مورد برنامه کمیته فوتسال برای مستقل شدن این رشته و افزایش توان مالی باشگاه های فوتسال، گفت: امسال تلاش می کنیم که بیشتر مسابقات لیگ برتر فوتسال را از طریق کانال های مختلف تلویزیونی استانی و اینترنتی به صورت مستقیم پخش کنیم ضمن اینکه جذب اسپانسر برای تیم های فوتسال لیگ برتر نیز مد نظر است زیرا تاکنون به دلیل اینکه پخش منظمی برای این رقابت ها نداشتیم، در جذب اسپانسر هم توفیق چندانی حاصل نشد.
کفاشیان گفت: اگر بتوان برای باشگاه های فوتسال کشور اسپانسر جذب کرد، درآمدهای حاصل را می توان به باشگاه ها اختصاص داد که کمک بزرگی است.
تیم های شهرداری و سن ایچ 2 نماینده ساوه در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور هستند و خوشه طلائی نیز دیگر تیم فوتبال این شهر است که سال گذشته تا آستانه صعود به لیگ برتر در رقابت ها حضور داشت اما در نهایت نتوانست به این موفقیت دست یابد.
شهرستان ساوه هفت هزار ورزشکار مرد و پنج هزار ورزشکار زن دارد و سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان 73 سانتیمتر است؛ همچنین 37 هیات و 72 باشگاه ورزشی نیز در این شهرستان فعالیت دارند.
6539/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كفاشيان فوتبال كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد