Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:00:40 GMT

اطلاعات محرمانه ارتش روسیه لو رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۴۹۰۰

اطلاعات محرمانه ارتش روسیه لو رفت

فناوری‌های بکارگرفته شده در موشک‌های مافوق صوت روسیه به خارج از این کشور درز کرده است.

العالم: فناوری‌های بکارگرفته شده در موشک‌های مافوق صوت روسیه به خارج از این کشور درز کرده و سازمان امنیت فدرال، تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز جمعه اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه بازرسی در دفتر انستیتو مرکزی پژوهش‌های علمی ماشین سازی روسیه (مسئول طراحی موشک‌های مافوق صوت) را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این رسانه گفته شد: دیمیتری راگوزین، رئیس سازمان فضایی روسیه (روس کاسموس) از وضعیت پیش آمده اطلاع دارد و دستور داده است که کارکنان این سازمان با ماموران امنیتی همکاری کنند.

روزنامه کامرسانت نیز امروز در بخش اخبار انلاین خود نوشت ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه در دفتر انستیتو مرکزی پژوهش‌های علمی ماشین سازی روسیه و دفتر دیمیتری پایسون، رئیس شرکت موشک سازی و صنایع فضایی روسیه حضور یافتند.

روزنامه روسی با اشاره به تحقیقات ماموران امنیتی در این مراکز خاطرنشان کرد موضوع جاسوسی و خیانت به دولت روسیه مطرح است. اسرار مربوط به طراحی‌های موشک‌های مافوق صوت به خارج از روسیه انتقال یافته است.

در همین حال وزارت دفاع روسیه روز گذشته جزئیات دو موشک مافوق صوت جدید این کشور به نام‌های کینژال و آوانگارد را منتشر کرد. موشک کینژال هواپایه و دارای سرعت ۱۰ برابر سرعت صوت و آوانگارد هم موشک زمینی با سرعتی ۲۰ برابر سرعت صوت است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YHF

منبع: فردا

کلیدواژه: اطلاعات محرمانه ارتش روسیه موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند

 به گزارش تابناک به نقل از موج،  یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ دعوت می‌کنم که از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

اخیرا منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • بازدارندگی ایران، استیصال غرب
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • بازدارندگی ایران استیصال غرب
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم