Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای سیاستگذاری سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اجرای خوب موافقت‌نامه‌های منعقدشده با سما به عنوان یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاهی استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، محمد نریمانی‌راد در نخستین جلسه دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجلاس سراسری معاونان سما کشور در اردبیل و با برشمردن مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در آن گفت: در این راستا نیروی انسانی همه مراکز سما در استان ساماندهی خواهد شد و تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در راس امور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: افتتاح مرکز تخصصی تربیت معلم در سازمان سما در دستور کار قرار گرفته و مجموعه سما تبریز نخستین مجموعه سمایی در کل کشور است که در این راستا اعلام آمادگی کرده است.

معاون امور سما واحد تبریز بر برندسازی مجموعه سما تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات انجام یافته در این خصوص شناسایی، جذب و عقد قرارداد با بهترین دبیران در استان است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری به اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی بویژه اشاعه فرهنگ دینی در فضای مجازی تاکید دارند.

حجت الاسلام امیر ابراهیم‌زاده افزود: جوانان امروز آینده سازان این مرز و بوم هستند و رعایت اصل تکریم و احترام متقابل در برخورد با آنها بسیار ضروری است.

ابراهیم زاده با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه سما استان ابراز امیدواری کرد که سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بتواند با ارتقای علمی در زمینه دینی هم پیشرفت کند.

نخستین جلسه دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با روسای آموزشکده ها و مسئولان سما استان در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد