Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:48:55 GMT

خط پایان بر مسابقه افزایش قیمت خانه در شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۴۴

خط پایان بر مسابقه افزایش قیمت خانه در شیراز

استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: رییس اتحادیه املاک شیراز از اجرای طرح منطقه بندی برای قیمت گذاری رهن، اجازه و همچنین خرید و فروش ملک در شیراز خبر داد.

محمدقاسم تابنده ماه با اشاره به افزايش قيمت ملك در چند مدت اخير در شيراز، گفت: بخشي از اين معضل به نبود مرجعي براي قيمت گذاري برمي گردد، خلائي كه باعث شده تا صاحبخانه ها هر قيمتي كه مايل بودند بدون رعايت هرگونه ضابطه اي، برروي املاك خود بگذارند كه اين امر، آشفتگي بازار مسكن را درپي داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تابنده ماه بيان داشت: در جلسه اي كه با حضور مديركل بازرسي استانداري فارس برگزار شد، مقرر گرديد طرح پيشنهادي اتحاديه املاك درخصوص كنترل قيمت هاي رهن، اجاره و خريد و فروش واحدهاي مسكوني در شيراز به مرحله اجرا درآيد.
رئيس اتحاديه املاك شيراز اضافه كرد: به موجب اين طرح، قيمت ها توسط كارشناسان خبره اتحاديه املاك در 50 نقطه شيراز تعيين و ابلاغ مي شود و هيچ مالكي قادر نخواهد بود قيمت ها را به تنهايي تعيين و اضافه كند.
وي همچنين درخصوص تنظيم قرارداد معاملات پيش فروش واحدهاي مسكوني بين سازندگان و خريداران، گفت: فرمت هاي اين قراردادها در دفاتر مشاورين املاك موجود است و طرفين معامله بايد بعد از تنظيم قرارداد و صدور كد رهگيري، در كمترين زمان جهت تنظيم سند رسمي به دفاتر اسناد رسمي مراجعه كنند.
وي يادآور شد: مركز داوري اتحاديه املاك جهت حل و فصل اختلافات بين طرفين معامله اعم از خريدار و فروشنده، مالك و مستاجر و نيز در قراردادهاي پيش فروش آماده است به جاي ارجاع موارد اختلافي به دادگاه ها، در كمترين زمان در محل فوق به اختلافات به وجود آمده رسيدگي كند و راي قطعي صادر نمايد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان فارس - قیمت مسکن - مسکن -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس قیمت مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن