Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@05:55:26 GMT

توقف جوانان ایران برابر ژاپن

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۱۵۳

توقف جوانان ایران برابر ژاپن

جوانان هندبالیست ایران مقابل ژاپن نتوانستند به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه شانزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در عمان، تیم جوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ژاپن رفت. شاگردان رهبری در این نزدیک و حساس نیمه اول را با نتیجه ۹ بر ۵ به رقیب خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین دو نیمه کادر فنی راهنمایی های خود را به بازیکنان گوشزد کرده و تاکتیک تیم در نیمه دوم تغییر کرد به طوریکه تا دقیقه پایانی تیم ایران سه گل از ژاپن جلو افتاد اما با تغییر تاکتیک تیمی ( دفاع یارگیر) دفاع من تو من رقیب، ژاپنی‌ها توانستند سه گل عقب افتاده را جبران کرده و بازی را با نتیجه تساوی ۱۹ بر ۱۹ به پایان برسانند.

ایران در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی، عصر امروز به مصاف تیم قطر خواهد رفت. تیم قطر بازی خود را با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ به عربستان باخته و قطعا برای کسب یک پیروزی برابر کشورمان به میدان می‌رود. ایران نیز برای صعود به جمع چهار تیم نیازمند برد در مسابقه امروز است.

شاگردان مهدی رهبری در مرحله گروهی با کسب سه برد برابر تیم های هند، یمن و عمان میزبان رقابت‌ها با ۱۲۳ گل زده و بهترین خط حمله جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرده بودند.

تیم هندبال جوانان ایران در مرحله دوم در گروه دوم با تیم های قطر، عربستان و ژاپن هم گروه است. در گروه اول نیز تیم های عمان، کره جنوبی، بحرین و عراق قرار دارند. دو تیم از هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش پسران از ۲۵ تیر ماه الی هشتم مردادماه در عمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها جنبه انتخابی رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را دارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم