Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، منابع خبری از زخمی شدن دست‌کم ۱۴ نفر بر اثر حمله با چاقو به مسافران یک اتوبوس در شمال آلمان خبر داده‌اند. این حمله در شهر بندری 'لوبک' در ایالت شلسویگ هولشتاین آلمان در ۶۰ کیلومتری هامبورگ رخ داده است.


تصویر اتوبوسی که گفته می‌شود حمله با چاقو در آن اتفاق افتاده است

پلیس آلمان از دستگیری عامل این حادثه خبر داد و گفت هنوز از دلایل این حمله اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه محلی «لوبکر ناخریشتن»، این واقعه در یک خط اتوبوسرانی شهری رخ داده که بر اثر آن دوازده نفر به طور سطحی، مصدوم و دو نفر نیز به شدت زخمی شده‌اند.

هم اکنون محوطه ایستگاه اتوبوس که در واقع محل وقوع این حادثه است از فاصله دور، مسدود شده است.


تصویری از مجروحان حادثه حمله با چاقو در شمال آلمان

برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند ضارب یک ایرانی حدودا ۳۰ ساله است که تابعیت آلمانی دارد اما هیچ جزئیاتی درباره هویت و انگیزه او از این اقدام منتشر نشده است.

گفته می‌شود برخی مسافران اتوبوس در هنگام حمله از شدت ترس خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرده‌اند.

روزنامه محلی «لوبکر ناخریشتن» به نقل از وزیر داخله ایالت شلسویگ هولشتاین آلمان اعلام کرد فکر نمی‌کند این حمله زمینه تروریستی داشته باشد.

انتهای پیام/

حمله با سلاح سرد در آلمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت

مصیب آسیابانی گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان منوجان  افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد. 

وی تصریح کرد: ۴ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

آسیابانی بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

مقامات قضایی و امنیتی طی یکسال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده اند و درحادثه اخیر نیز کنترل نکردن خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت