Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام احمد اشرفی مدیر اداره اوقاف شهرستان دماوند در مورد برنامه‌های امامزادگان آن منطقه در دهه کرامت ابراز داشت: مهمترین برنامه ما در دهه کرامت در امامزاده هاشم جاده هراز برگزار می‌شود. همه ساله خادمان حرم رضوی با حضور در این مکان مقدس به غبارروبی و تجلیل از زحمت کشان این امامزاده می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مکان برنامه‌ای هم با حضور امام جمعه موقت تهران آیت الله امامی کاشانی برای تجلیل از جایگاه امامزادگان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در منطقه دماوند نزدیک به ۴۰ امامزاده وجود دارد که مردم می‌توانند در ۲۵ امامزاده حضور پیدا کنند و زیارت بپردازند. اما در ۱۵ امامزاده دیگر به دلیل مشکلات مختلف مثل نبود راه مناسب، مجهز نبودن امامزاده به امکانات رفاهی و سایر موارد هنوز امکان زیارت فراهم نیست.

وی افزود: در چند امامزاده دیگر شهرستان دماوند همچون امامزاده ابراهیم احمدرضا و اسماعیل برنامه‌هایی با حضور خادمان و مردم هر محله برگزار می‌شود. اما بزرگترین برنامه ما با حضور دوهزار نفر از افراد مختلف سیاسی و اجتماعی در امامزاده هاشم جاده هراز برگزار خواهد شد. همچنین در این امامزاده غرفه‌های فرهنگی با رویکرد‌های مختلف دایر است تا با آحاد مردم ارتباط سازنده داشته باشند.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: طبق رسم هر سال، جمعی از روحانیون و خادمان امامزادگان منطقه دماوند به دیدار آیت الله جوادی آملی که همه ساله در این زمان در این منطقه ساکن هستند، می‌روند و از رهنمود‌های ایشان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد