Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@16:00:24 GMT

سرلک، خواننده تیتراژ«بانوی سردار»

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۵۰۵

سرلک، خواننده تیتراژ«بانوی سردار»

ساعت24 - تهیه‌کننده سریال «بانوی سردار» گفت: به‌تازگی سینا سرلک به‌عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شده است.

«سعید مرادی» تهیه‌کننده سریال «بانوی سردار» گفت: به‌تازگی سینا سرلک به‌عنوان خواننده تیتراژ سریال «بانوی سردار» انتخاب شده است و قرار بر این است که سریال در نیمه دوم امسال پخش شود.

وی با اشاره به مراحل فنی این سریال افزود: تدوین این سریال به قسمت ۷ رسیده است و مراحل فنی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی در دست نگارش است. فصل اول این سریال به زندگی «بی‌بی مریم سردار بختیاری» می‌پرداخت و فصل دوم آن به زندگی «علیمردان خان بختیاری» خواهد پرداخت که سال آینده وارد مرحله تولید خواهد شد.

پیش از این بنا بود تا این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شود، اما به‌دلایلی به پرویز شیخ طادی سپرده شد و با توجه به تغییر مقطع زمانی هنوز مشخص نیست که در فصل دوم بازیگرها تغییر خواهند کرد یا نه. تصویربرداری فاز اول این سریال چندی پیش به پایان رسید و آخرین سکانس‌ها در ارتفاعات پردیس و پلور مازندران مقابل دوربین رفت.

پانته‌آ سیروس (بی‌بی مریم)، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، هلیرضا دیلمی، فاطمه شکری و... از بازیگران فصل اول «بانوی سردار» بودند. پانته‌آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش «بی‌بی مریم» را ایفا می‌کند که به‌دلیل توانمندی‌هایی که در سوار کاری و شمشیر بازی داشته برای این نقش انتخاب شده است.

زرنان شهریار، شهرک دفاع مقدس و یکی از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» نیز از دیگر لوکیشن‌های این سریال بودند. عوامل اصلی این مجموعه عبارتنداز: نویسنده و کارگردان: پرویز شیخ طادی، تهیه‌کننده و مجری طرح: سعید مرادی، مدیر تصویربرداری: فرخ مجیدی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست و...

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

 

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان