Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@22:46:00 GMT

گران‌ترین خانه‌های دوبی چه قدر می‌ارزند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۵۱۷

به گزارش خردد، ایسنا در گزارشی به وضعیت مسکن در دوبی پرداخته و نوشته است:گران‌ترین خانه معامله شده بندر دوبی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸، ارزشی معادل ۴۳ میلیون درهم داشته است. 
به گزارش بلومبرگ، این عمارت که در منطقه اوپرا واقع شده است، گران‌ترین خانه معامله شده دوبی در این مدت بوده است که زیربنای آن ۱۱۵۵۰ متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این عمارت، خانه‌ای به ارزش ۳۱.۵ میلیون درهم در ساحل پالم در رده دوم قرار دارد و برای خرید خانه "بولگاری" در ساحل جمیرا، ۲۴.۹۹ میلیون درهم  پرداخته شده است تا این عمارت سومین خانه گران قیمت معامله شده دبی باشد.
به گفته بلومبرگ در شش ماه نخست امسال تقاضا برای املاک مجلل در دبی افزایش یافته است. منطقه ساحلی پالم گران قیمت‌ترین منطقه مسکونی دبی در این مدت بوده است و سه خانه از پنج خانه گران قیمت معامله شده، در این منطقه قرار داشته‌اند.
در این مدت املاکی به ارزش ۳.۵ میلیارد درهم برای نخستین بار به فروش رفته‌اند که بیش‌ترین معاملات املاک نوساز در مناطق " بیزینس بی"، "محمد بن راشد" و " دوبای مارینا" بوده است. گران‌ترین خانه به فروش رفته دوبی، خانه‌ای به ارزش ۱۰۲ میلیون درهم بود که سال گذشته معامله شد. با این حال با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مسکن احتمالا این رکورد به زودی شکسته خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: دوبی ، خانه ، قیمت خانه در دوبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: دوبی خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748281

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳