Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - محکومیت مصوبه نژادپرستانه مجلس رژیم صهیونیستی از سوی سخنگوی وزارت امورخارجه، برگزاری دوره تخصصی اکوتوریسم از سوی اتریش برای توسعه گردشگری در ایران، اعلام حمایت نکردن ترکیه از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران از سوی معاون وزیر خزانه داری ایالات متحده، تاسیس سازمان جدید نفتی از سوی روسیه با برخی اعضای اوپک و افشاگری جدید از پرونده جنسی ترامپ مهمترین خبرهای 12ساعت گذشته ایرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داخلی
**********
* تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن محکومیت مصوبه نژادپرستانه مجلس رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: آپارتاید در فلسطین اشغالی با همت و مقاومت ملت فلسطین برچیده خواهد شد.
* تهران- ایرنا- سفیر اتریش در تهران، فرصت ها و سرمایه های فوق العاده ایران از منظر گردشگری را یادآورشد و گفت: دوره تخصصی مشترک گردشگری و اکوتوریسم بین دو کشور از سوی یکی از دانشگاه های اتریش برگزار می شود.
* تهران- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: مبارزه با مفاسد را از چشم مردم به بهانه تضعیف نظام پنهان می‌کنیم. چه بسا با افشا نکردن یک مورد، آبروی کل نظام و مسئولان خدشه دار می شود.
* اهواز- ایرنا- معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با بررسی ظرفیت ها و کاستی های خوزستان در حوزه اعتبارات و بودجه، کمیته‌هایی برای کاستی‌های احتمالی برنامه و بودجه 98 خوزستان لحاظ می کنیم.
* تهران- ایرنا- سفیر اتریش در تهران، دلیل تعلیق پروازهای وین به اصفهان و شیراز را نداشتن صرفه اقتصادی اعلام کرد و گفت: پروازها از اتریش به تهران همچنان روزی دو بار درحال انجام است.

اخبار خارجی
**********
* آنکارا- ایرنا- سرپرست هیات آمریکایی مذاکره کننده با مقامات آنکارا درباره تحریم ایران گفت: ترکیه اعلام کرده است که آمریکا را در اعمال تحریم علیه ایران، همراهی نخواهد کرد.
* مسکو- ایرنا- وزیر انرژی روسیه از توافق برای تاسیس سازمان جدید نفتی با همکاری برخی اعضای سازمان کشورهای تولید کننده نفت (اوپک) خبر داد.
* تهران- ایرنا- یک روزنامه آمریکایی افشا کرد که پلیس فدرال این کشور فایل صوتی گفت و گوی ترامپ با وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به زنی که با او رابطه نامشروع داشته را در اختیار دارد.
* تهران- ایرنا- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تهدید به ترور کرد.
* تهران- ایرنا- رسانه ها از دستیابی به توافق برای آتش بس میان گروه های فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.
* نیویورک- ایرنا- مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا حضور اعضای گروهک تروریستی منافقین در سخنرانی روز یکشنبه پمپئو را رد نکرد و در سخنانی کاملا متناقض گفت دولت آمریکا به سیاست پشتیبانی از مردم ایران و منع سفر شهروندان آن به خاک این کشور ادامه خواهد داد.
* بغداد- ایرنا- اعتراضات عصر جمعه در بغداد و چندین شهر دیگر عراق در حالی که در اغلب نقاط به شکلی آرام و مسالمت آمیز برگزار شد، در چند نقطه با درگیری همراه شد و یک کشته و 41 زخمی بجا گذاشت.
* تهران- ایرنا- در پی تحولات میدانی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ و «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد ارتش این رژیم ، نشست اضطراری تشکیل داد.
* تهران- ایرنا- جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه حمله کردند.
* نیویورک- ایرنا- وزیر خارجه آمریکا دیدار مقامات این کشور و روسیه را برای جهان مفید دانست و اظهار امیدواری کرد که سفر ولادیمیر پوتین به واشنگتن در این پاییز انجام شود.
* تهران- ایرنا- مقام های محلی ایالت شلسویگ-هولشتاین آلمان اعلام کردند که عامل حمله به مسافران اتوبوس در شهر لوبک این ایالت انگیزه های تروریستی نداشته است.
* تهران- ایرنا- منابع نزدیک به شرکت نفتی توپراش ترکیه اعلام کردندکه این شرکت پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های واشنگتن علیه تهران نیز به خرید نفت ایران ادامه می دهد.
* آنکارا- ایرنا- وزارت امور خارجه ترکیه در پی سفر یک هیات آمریکایی به آنکارا برای مذاکره درباره تحریم های ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تحریم آمریکا علیه ایران را از نزدیک دنبال می کنیم.
* پکن- ایرنا- به دنبال تهدید دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه بر روی بیش از 500 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی چین، پکن اعلام کرد که تسلیم فشارها و تهدیدها نمی شود.
* بیروت- ایرنا- حزب الله لبنان با محکوم کردن تصویب قانون «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی، هدف از آن را محروم کردن فلسطینیان آواره از بازگشت به سرزمین خود و کوچ اجباری باقیمانده آنها دانست.
* تهران- ایرنا- رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا به دنبال انتشار خبر دعوت رئیس جمهوری این کشور از همتای روسی اش، گفت که تا اطلاع ثانوی دونالد ترامپ حق ندارد با ولادیمیر پوتین دیداری داشته باشد.
شبد**1953**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مهمترين عناوين خبري داخلي و خارجي جمعه تا شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تظاهرات حمایت و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازجمعه فردا خبر داد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: این اقدام، تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود و مردم مطالبه پاسخ به این جنایت را داشتند و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، عنوان کرد: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان «جمعه‌های خشم» ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

وی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081478

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - شنبه ۱ اردیبهشت
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها؛ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس