Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: آزمون کتبی مرحله اول سیزدهمین دوره طرح ملی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ 21 اردیبهشت در سالن پیامبر اعظم(ص) اراک برگزار شد.
وی تصریح کرد: 188 حافظ در آزمون سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ از استان ثبت‌نام که 106 حافظ 70 نفر از بانوان و 36 نفر از آقایان در آزمون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد 82 نفر اعم از 54 خانم و 28 آقا توانستند امتیاز لازم را کسب کنند.
شفیعی ادامه داد: در این آزمون درصد قبول‌شدگان مرحله اول نسبت به حاضران در آزمون 77.36 درصد است. آزمون مرحله شفاهی نیز 16 مرداد ماه طبق آیین‌نامه داوری برگزار می‌شود. حسن حفظ، تجوید و صوت و لحن رشته‌های آزمون حفظ هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی استان مرکزی اراک حجت الاسلام شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد

خاشی مدیر آموزش و پرورش مهرستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، ۱۳۶۵ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: این داوطلبان در ۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور