Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:54:18 GMT

فرماندار زنجان پشت میز خدمت می نشیند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۶۵۷۵۵

فرماندار زنجان پشت میز خدمت می نشیند

فرماندار شهرستان زنجان روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: باید بهترین و کار کشته ترین کارکنان هر سازمانی مسئولیت میزخدمت را بر عهده بگیرند.
رضا عسگری افزود: برخی کارکنان این دغدغه را پیدا کرده اند که با فعال شدن میزخدمت، جایگاه و مسئولیت خود را از دست خواهند داد.
وی تاکید کرد: این کارکنان باید متوجه باشند که میزخدمت فرصتی برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر برای مراجعان است و مسئولیتی از آنان سلب نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری به خلاقیت پیش بینی شده در شهرستان زنجان برای فعال سازی میزخدمت اشاره و اظهار کرد: بناست طی هر هفته فرماندار یا یکی از معاونان وی به همراه مدیران دستگاه های مستقر در فرمانداری، اتاق کار خود را به میزخدمت منتقل کنند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: با این ابتکار عمل، در کنار آنکه کارکنان به مسائل ارباب رجوع رسیدگی می شود، مدیران هم دستورات لازم را برای پیگیری آنها صادر می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت حضور فرماندار یا معاونان در کنار مدیران پشت میزخدمت تنزل مقامی که برخی از کارشناسان احساس می کنند، برطرف می شود.
عسگری با بیان اینکه از سوی دیگر با این حضور اهمیت میزخدمت هم به کارکنان منتقل می شود، این برنامه را فرصتی برای جلب رضایت شهروندان و بهبود عملکرد خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.
دولت برای گسترش خدمات و ارائه آسان آن به مردم بر لزوم اجرای میز خدمت الکترونیک در تمام دستگاه های اجرایی تاکید دارد.
میزخدمت در دستگاه های اجرایی به 2 شکل حضوری و الکترونیکی مستقر می شود و به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که از بهترین و مطلع ترین نیروهای خود در این میز استفاده کنند.
میزخدمت می تواند تمام خدمات مورد نیاز ارباب رجوع را در یک محل، ارائه و راهنمایی های لازم را انجام دهد.
3001/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 الکترونیک خدمت رسانی به مردم خلاقیت دستگاه های اجرایی میزخدمت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه