Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور استاندار گلستان، محمد حسن پاسوار به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمود ربیعی، محمد حسن پاسوار به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز به تحرک و انرژی جدید داریم که امیدوارم آقای پاسوار با رزومه بسیار قوی که دارد بتواند به ما در رسیدن به آن اهداف کمک کند.

 

وی با بیان اینکه نیاز ضروری ما در شرایط فعلی اقتصادی، وحدت، همدلی، کار و تلاش است، خاطرنشان کرد: باید سیاست های خودمان را در سرعت بخشیدن به کارها و رسیدن به اهداف توسعه ای تغییر داده و از ظرفیت های قانونی نهایت بهره را ببریم.

 

هاشمی افزود: ایجاد رضایتمندی در مردم امروز مهمترین هدف ما و خواسته مسئولان نظام است و باید بتوانیم با وحدت و همدلی، این رضایتمندی را ایجاد کنیم تا مبادا دشمنان این نظام با استفاده از گسل های موجود در جامعه به ما آسیب بزنند.

 

در ادامه این جلسه، پس از ارائه گزارش توسط محمود ربیعی، معاون سابق، پاسوار در سخنان کوتاهی، مهمترین نیاز امروز کشور و استان را تلاش و کوشش مضاعف دانست و گفت: استانداری به منزله موتور محرکه این حرکت است.

 

وی اظهار کرد: اشتغال، سرمایه گذاری، جلب مشارکت بخش خصوصی و خصوصی سازی و بهبود فضای کار در اولویت کاری ما قرار دارد.

 

پاسوار همچنین برنامه محوری را یکی از اساس اصلی مدیریت دانست و گفت: تدوین برنامه برای هریک از معاونتها و مجموعه استانداری در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تعریف شاخص های مناسب، مجموعه استانداری و به دنبال آن استان را به حرکت درآوریم.

 

محمدحسن پاسوار دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت، گرایش سیاست گذاری بخش عمومی از دانشگاه تربیت مدرس و از جمله مهمترین سوابق اجرایی وی بدین شرح است:
-        مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور
-        مشاور ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور
-        مدیر کل دفتر تلفیق و هماهنگی بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
-        مشاور ریاست دیوان محاسبات کشور
-        عضو هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
-        مشاور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران
-        مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور دولت
-        دبیر ستاد برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ورزش کشور
-        مشاور برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی دبیرخانه مناطق آزاد
-        معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
-        دبیر ستاد بودجه کشور
-        عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت آمریکا مساجد اعزام حجاج مجلس اقتصاد مقاومتی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور روز دختر حادثه منا استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است

ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت های استانداری است و برای این منظور، حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید انسجام داشته باشند.

 دکتر شهریار عباسی در نشست تکریم و معارفه مدیران دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به شعار سال و ضرورت انسجام بخشی به امورات اقتصادی و شرح وظایف محوله، حوزه اقتصادی را پیشانی موفقیت‌های استانداری دانست و اظهار کرد: با تلاش و همدلی مجموعه همکاران در هر دو حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری به‌صورت نسبی، نسبت به سایر استانها و در شاخص‌هایی چون نرخ بیکاری، رشد اقتصادی، مهار تورم و ... وضعیت مطلوبی را تجربه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه فرایندهای اقتصادی و رو به رشدی را تجربه می‌کنیم، گفت: هدف‌گذاری سالیانه باید مبتنی بر برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده‌ای باشد که حاصل کار جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی باشد.
دکتر عباسی در ادامه بر ضرورت انسجام بخشی، تلاش و تدبیر بیشتر و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید و مشارکت مردمی» تأکید کرد.
در این نشست از زحمات  «تقی منصوریان» تقدیر، و «سعیدرضا کریمیان» به‌عنوان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری معارفه شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران